آشنایی با اسپيکر 360 درجه سامسونگ +عکس
کد خبر: ۱۲۹۷۶
تاریخ انتشار: 2015 September 30    -    ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
سامسونگ از حضور يکي از جديدترين و پيشرفته‌ترين محصولات صوتي خود در ايران خبر داد. سيستم صوتي بي‌سيم سامسونگ که با نام اسپيکر 360 معرفي شده است، اين امکان را در اختيار کاربران قرار مي‌دهد تا در هرکجاي اتاق که هستند صدا را با کيفيتي فوق‌العاده و بدون هيچ افت سيگنالي دريافت کنند.
اين سيستم صوتي بي‌سيم از تکنولوژي انحصاري انتشار حلقه‌اي صدا بهره برده و مي‌تواند صدا را به صورت يکنواخت در تمامي جهات منتشر کند. در گذشته بهترين سيستم هاي صوتي داراي صداي مونو، استريو و کمي بعد صداي فراگير (surround) بودند.



ولي تنها در يک جهت صدا را منتشر مي‌کردند و محيط کوچکي را پوشش مي‌دادند. حالا سيستم صوتي بي‌سيم سامسونگ به صورت 360 درجه صدا را توزيع مي‌کند که در نتيجه، هم محيط تحت پوشش گسترش يافته و هم در تمامي جهات صداي مورد نظر به خوبي شنيده مي‌شود. سيستم صوتي بي‌سيم 360 سامسونگ اولين خروجي لابراتوار صداي سامسونگ در کاليفرنيا است.

لابراتواري که در سال 2014 در راستاي تعهد سامسونگ به نوآوري جهاني راه اندازي شد. اسپيکر 360 از تکنولوژي انحصاري سامسونگ بنام رينگ رادياتور بهره مي‌برد تا صدا را بصورت 360 درجه اي منتشر کند.

همچنين از ديگر ويژگي‌هاي بارز اين دستگاه پنهان بودن باند آن است که هدف از اين طراحي با اين سبک و سياق، پخش صدايي متوازن در تمام جهات است؛ علاوه براين، طراحي منحصر‌فرد 360 به کاربران اين اجازه را مي‌دهد تا با هر دکوراسيون داخلي به‌ راحتي آن ‌را ترکيب کنند. شکل ظاهري بيضي اين دستگاه نيز برگرفته از قابليت انتشار 360 درجه‌اي صدا است. سيستم صوتي بي‌سيم 360 علاوه بر استفاده از ويژگي بلوتوث، از يک LAN بي سيم داخلي که در دو فرکانس 2.4 و 5 گيگاهرتز قابل استفاده است بهره مي‌برد تا امکان استريم موسيقي از شبکه اينترنت روي دستگاه موبايل را فراهم آورده و افت کيفيتي که در استفاده از بلوتوث هاي معمولي وجود دارد به حداقل رسيده و صدايي با کيفيت HD را در اختيار کاربر قرار دهد.

اپليکيشن مالتي روم 2 نيز به منظور استريم موسيقي و کنترل دستگاه 360 طراحي شده و به صورت رايگان روي شبکه اينترنت قرار داده شده است. اين محصول در دو مدل R7 (روميزي) و R6 (با قابليت حمل و مجهز به باتري داخلي با ظرفيت پخش موسيقي تا 6 ساعت) معرفي شده است.

صبحانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار