گردباد در تايوان 3 کشته بر جاي گذاشت
کد خبر: ۱۲۸۸۱
تاریخ انتشار: 2015 September 29    -    ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
منابع خبري از کشته شدن 3 نفر و مجروح شدن بيش از 300 نفر بر اثر گردباد در تايوان خبر داده اند.
خسارات جاني و مالي وارده به تايوان در حالي رخ داده است که تدابير پيشگيرانه در اين کشور توسط دولت طي روزهاي گذشته ايجاد شد و بيش از 260 هزار نفر از ساکنان شرق تايوان مناطق در معرض خطر را تخليه کردند.

به گزارش منابع خبري گردباد دوجوآن تايوان در ابتدا با سرعت 119 کيلومتر در ساعت (74 مايل در ساعت) استان فوجيان در جنوب شرقي چين را درنورديد و سپس وارد تايوان شد.

مرکز عمليات اضطراري تايوان ضمن اشاره به اين موضوع که 12 هزار نفر در مناطق درگير گردباد منازل خود را ترک کرده و 3 هزار نفر در پناهگاه ها به سر مي برند، از مفقود شدن 6 کوهنورد در مناطق شرقي درگير گردباد خبر داده است.

آسوشيتد پرس از لغو چند پرواز داخلي و بين المللي و تعليق حرکت قطارها در سراسر کشور جزيره اي تايوان و دسترسي نداشتن 710 هزار نفر به برق و 370 هزار نفر به آب خبر داده است.

خبرگزاري شينهوا نيز گزارش داد که ديروز از فعاليت 32 هزار قايق ماهيگيري ممانعت شده و 160 هزار قايق ماهيگيري نيز به پناهگاه هاي امن منتقل شده اند.

اخبار منتشره حاکي از آن است که در استان ساحلي فوجيان، مدارس تعطيل شده و حرکت بيش از 200 قطار در نقاط مختلف استان به حالت تعليق در آمده است.

موج
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار