ادعای عجیب ترامپ دوباره جنجال به پا کرد
کد خبر: ۱۲۸۷۲۷
تاریخ انتشار: 2018 November 28    -    ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در سخنرانی در توپلوو میسی سی پی، زادگاه الویس پریسلی، خواننده معروف و فقید این کشور، ادعایی را درباره شباهت خود با پریسلی مطرح کرد. ترامپ مدعی شد تنها تفاوت او و پریسلی در رنگ موهایشان است.

رئیس جمهور آمریکا به حاضران در این سخنرانی گفت: من نباید این را بگویم. اما بجز رنگ موهایم تفاوتی با او (الویس پریسلی) ندارم. در زمان بچگی به من می‌گفتند که شبیه الویس هستم. می‌توانید باور کنید؟ من همیشه آن را یک تعریف عالی درباره خودم میدانستم.

چنین مقایسه‌ای، سرو صدای بسیاری را در رسانه‌های اجتماعی به پا کرد و کاربران شبکه اجتماعی توئیتر گفتند که هیچ شباهتی را میان رئیس جمهور و خواننده معروف آمریکا نمی‌بینند. برخی کاربران توئیتر در واکنش به ادعای جنجالی رئیس جمهور آمریکا نوشتند ترامپ تنها در رویاهایش ممکن است شبیه پریسلی باشد. برخی نیز به تمسخر نوشتند ترامپ مدعی شده زمانی که جوانتر بوده شبیه الویس بوده است!

ادعای تازه ترامپ با واکنش جدی برخی کاربران فضای مجازی روبرو شد و از او خواستند تا نام الویس پریسلی را بر زبان نیاورد. این کاربران به ترامپ یادآور شدند که در هیچ زمانی کوچکترین شباهتی به پریسلی نداشته است. عده دیگری از کاربران توئیتر با تغییر عکس‌های پریسلی و ترامپ به ادعای غیر قابل باور رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان دادند.

دیگر کاربران شبکه توئیتر نیز از این ادعای ترامپ مبهوت شده و نوشتند واژه‌ای برای بیان احساسات خود در این خصوص نمی‌یابند. این کاربران با قرار دادن پست‌های تمسخرآمیز در صفحات شخصی خود به ادعای عجیب ترامپ واکنش نشان دادند.

این اظهارات ترامپ در حالی مطرح شد که نزدیک به دو هفته پیش نام الویس پریسلی در میان کسانی قرار گرفت که از سوی ترامپ مدال آزادی ریاست جمهوری آمریکا را دریافت کرده‌اند. این مدال بالاترین نشان افتخار ملی محسوب می‌شود که به اشخاصی که مشارکتی خاص در یکی از منافع ملی آمریکا نظیر صلح یا کاری فرهنگی داشته‌اند، اهدا می‌شود. این مدال هم به هنرمندانی که زنده‌اند و هم آن‌هایی که همانند پریسلی در قید حیات نیستند، اهدا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار