مشهورترین محصولات برند‌های معروف جهان
کد خبر: ۱۲۸۱۶۳
تاریخ انتشار: 2018 November 24    -    ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
تقاضا برای خرید محصولات لاکچری به خصوص در حوزه مد و لباس روز به روز در حال افزایش است و رقابت گسترده‌ای میان بزرگان تاریخ ساز عرصه مد برای ارائه محصولات باکیفیت و زیبا، برقرار است. اما همانطور که می‌دانید هر برند نقاط ضعف و قوت خود را دارد. به عنوان مثال ما برند بربری را به خاطر ترنچ کت هایش، اما برند لویی ویتون را برای چمدان هایش می‌شناسیم.

مشهورترین محصولات برند‌های معروف جهانتقاضا برای خرید محصولات لاکچری به خصوص در حوزه مد و لباس روز به روز در حال افزایش است و رقابت گسترده ای میان بزرگان تاریخ ساز عرصه مد برای ارائه محصولات باکیفیت و زیبا، برقرار است. اما همانطور که می دانید هر برند نقاط ضعف و قوت خود را دارد. به عنوان مثال ما برند بربری را به خاطر ترنچ کت هایش اما برند لویی ویتون را برای چمدان هایش می شناسیم. اگر دوست دارید بدانید که برندهای مشهور جهان با کدامیک از محصولات شان به شهرت و محبوبیت رسیده اند، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

گوچی: کفش های لوفر

مشهورترین محصولات برندهای معروف جهان

درست شبیه برندهای لوکس دیگر، برند ایتالیایی گوچی نیز کار خود را با محصولات چرم آغاز کرد. یکی از محصولات این برند لوکس که از همان ابتدا توجه ستاره ها و سیاستمداران را به خود جلب کرد، کفش های مدل لوفر آن بود. قبل از آنکه گوچی به فکر طراحی این مدل کفش باشد، لوفرها طرفداران زیادی در میان مردان نداشت، از این رو که خیلی برای لباس های رسمی مناسب نبود. اما زمانی که گوچی تصمیم گرفت این کفش را با سگک فلزی روی آن طراحی کند، همه چیز تغییر کرد. گوچی از رنگ مشکی برای این کفش استفاده کرد تا برای هماهنگ شدن با کت و شلوار ایده آل باشد. این کفش ها آنقدر طرفدار داشت که گوچی تصمیم گرفت تا همین امروز هیچ تغییری در ظاهر و کیفیت این محصول ایجاد نکند.


رالف لورن: پیراهن آکسفورد

مشهورترین محصولات برندهای معروف جهان

ما برند آمریکایی رالف لورن را بیشتر به خاطر پیراهن های آکسفوردش می شناسیم. حتما لوگوی این برند را که روی پیراهن هایش حک شده به یاد دارید. ار آنجا که پیراهن های آن طرحی ساده دارند، هیچگاه از مد نمی افتند و همیشه هم طرفداران خود را دارند. اگر چه رالف لورن در محصولات دیگرش، از پوشاک گرفته تا اکسسوری، بسیار مشهور و محبوب است اما در صنعت مد و فشن بیشتر با پیراهن های آکسفوردش شناخته می شود.


سن لوران: کت چرم

مشهورترین محصولات برندهای معروف جهان

یکی از محصولات برند فرانسوی سن لوران که تبدیل به یکی از جذاب و پرطرفدارترین لباس ها شده، کت های چرم اش می باشد. این برند احیا کننده لباس های سفارشی در دهه 70 بود و به خاطر ابداع کت و شلوارهایش شهرت یافت. این کت ها به سبک راک اند رول طراحی شده اند و برای آقایان با هر نوع سبک لباس پوشیدنی که دارند، از کلاسیک گرفته تا مدرن، مناسب می باشد. زمانی که صحبت از کت های چرم می شود، اولین پیشنهاد طراحان مد، برند سن لوران است.


بربری: ترنچ کت

مشهورترین محصولات برندهای معروف جهان

برند بریتانیایی معروف بربری که 160 سال از عمرش می گذرد، جدا از کیف هایی که روانه بازار می کند، به ترنچ کت هایش نیز شهرت دارد. این کت ها از آنجا که کیفیت بالایی دارند و ضد آب نیز می باشند، طرفداران بسیاری را جذب کرده اند. سابقه این کت ها به جنگ جهانی اول می رسد. در واقع خانواده سلطنتی انگلیس، فرماندهان و سربازان ارتش در جنگ جهانی اول این کت های ضد آب را به تن می کردند و از همان زمان بود که ترنچ کت تبدیل به یکی از برترین محصولات این برند لوکس شد.


رولکس: ساعت غواصی

مشهورترین محصولات برندهای معروف جهان

شما هم زمانی که می خواهید برند لوکس یک ساعت مچی را مثال بزنید، به یاد رولکس می افتید؟ روکس ساعت های زیبا و فوق العاده لوکسی را تولید می کند اما یکی از مدل هایی که از سال 1953 تا به حال تولید شده و طرفداران زیادی دارد، ساعت غواصی آن است. این مدل ساعت ضد آب بوده و تا ارتفاع 100 متری زیر آب مقاومت دارد. اگر چه این مدل ساعت برای غواصی طراحی شده اما به دلیل طراحی کلاسیکی که دارد، برای مصرف روزانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد.


لویی ویتون: چمدان

مشهورترین محصولات برندهای معروف جهان

لویی ویتون خودش را با پای پیاده به پاریس رساند و فعالیت برند خود را با ساخت چمدان‌ آغاز کرد. چمدان های این برند با آن طراحی مشهورش از سال 1958 تاکنون تولید و روانه بازار شده که خود نشاندهنده محبوبیت آن است. ایده‌ ساخت چمدان زمانی به ذهن لویی ویتون رسید که مشاهده‌ کرد چمدان ‌های موجود در بازار از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و توانست اولین چمدان تریانون خاکستری رنگ خود را با لایه‌ زیرین تخت و با استفاده از کرباس به بازار عرضه کند. این چمدان وزن کمی داشت و تخت بودن لایه‌ زیرین آن باعث می ‌شد که حمل ‌و ‌نقل راحت‌ تری داشته باشد. پس از گذشت سالها چمدان های لویی ویتون هنوز هم حرف اول را می زنند.


هرمس: روسری

مشهورترین محصولات برندهای معروف جهان

هرمس در ابتدا به ‌عنوان یک کارگاه تولید زین اسب در پاریس شروع به فعالیت کرد اما در سال ۱۹۳۷ توانست نخستین روسری ‌های خود را تولید کند. هرمس با همکاری شرکت AKQA وب ‌سایتی را راه ‌اندازی کرد که فضای آن شبیه یک خانه‌ بزرگ است. فضای داخلی این خانه پیچیده است و شخصیت ‌ها و کاراکترهای متنوعی در آن به چشم می ‌خورند. این وب ‌سایت به بازدیدکنندگان خود اجازه می‌ دهد اتاق ‌های مختلف مجازی خانه را کشف و با کلیک روی آنها بیش از ۶۰۰ مدل روسری را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنند. هرمس همچنین اپلیکیشنی را طراحی کرده که بستن گره‌ روسری را به ۲۴ روش مختلف نشان می ‌دهد. روسری های هرمس پس از گذشت سالها، هنوز هم یکی از محصولات لوکس این برند به حساب می آیند.


تام فورد: کت تک دکمه

مشهورترین محصولات برندهای معروف جهان

تام فورد یک جمله معروف دارد: «درست لباس پوشیدن نشانه شخصیت شماست.» از این جمله می توان فهمید که او به زیبایی و کیفیت لباس هایی که تولید می کند چقدر اهمیت می دهد. تام فورد برترین طراح لباس های مردانه به خصوص کت و شلوار در جهان شناخته می شود. او در سال 1986 به خانه مد و لباس گوچی پیوست و توانست در کمترین زمان ممکن به عنوان مدیر هنری این برند باعث ارتقا گوچی در صنعت مد شود. از زمانی که تام فورد محصولات خود را روانه بازار کرد، مورد توجه بسیاری از مشاهیر هالیوودی نیز قرار گرفت. طراحی کت و شلوارهای کلاسیک او از مهمترین ویژگی هایی ست که این برند را از دیگر برندها متمایز می کند.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار