مرد وحشی تولدش را با تجاوز به زن جوان جشن گرفت+عکس
کد خبر: ۱۲۸۱
تاریخ انتشار: 2015 May 30    -    ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
یک زن انگلیسی بعد از مدتها دهان باز کرد و از غریبه ای گفت که با شکستن پنجره وارد خانه اش شد تا به گفته خود متجاوز، تولد 42 سالگی اش را با تجاوز به او، آن هم جلوی چشمان نوزاد 8 ماهه اش که شدیدا گریه می کرد، جشن بگیرد.



به گفته این زن، او بعد از این حادثه، شبها با چند اسلحه که زیر بالشت خود پنهان می کرد، می خوابید.

این زن قربانی، در حال بازگو کردن این حادثه ترسناک برای اولین بار ،بیان کرد که  چطور مرد متجاوز که بعد ها فهمید نام او " نویل ویلیامز" است، ناگهان وارد خانه اش شد و فریاد زد:" گمان نمی کنی من لایق یک هدیه در روز تولدم باشم؟"

این زن در ادامه به خبرگزاری ها گفت: هرگز کاری که این هیولا با من کرد ، فراموش نخواهم کرد.حالا با گفتن حقیقت از زبان من، او دستگیر شده و میتوانم مطمئن باشم دختران جوان دیگر، در امان هستند.

وی گفت: برای مدت طولانی شبها در حالی که چندین چاقو زیر بالشت خود پنهان می کردم، به خواب می رفتم تا اگر او و یا هیولایی مانند " ویلیامز" به من حمله کردند، در امان باشم اگرچه من هزاران کیلومتر از خانه ای که حادثه در آن رخ داده بود و همچنین  از "ویلیامز" حیوان صفت" دور بودم.

او افزود: می دانستم شجاعت داشتن افشای این تجاوز وحشتناک تا چه حد دشوار است. اما حالا حمایت را از جانب مردم و پلیس دیدم و پشیمانم که چرا زودتر این حادثه را بازگو نکرده ام.

این زن در جریان بازگو کردن حادثه گفت، او تازه به آپارتمانش در منطقه "میدلندز"انگلیس نقل مکان کرده بود، زمانی که این حادثه ترسناک توسط مهاجمی که با شکستن پنجره خانه اش وارد شد، اتفاق افتاد.

او بیان کرد: زمانی که صدای بلند شکسته شدن پنجره آمد، نوزادم شروع به گریه کرد.با وحشت و شوک به مرد غریبه ای که وارد خانه ام شده بود، خیره شدم و سوال کردم چه چیزی از من می خواهد و او فریاد زد:" امروز روز تولد من است"

این زن که به دلایل قانونی نامش فاش نخواهد شد، در ادامه گفت : در آن لحظه نمی دانستم چه باید بگویم، در حالی که زبانم بند آمده بود با ترس برای تولدش آرزوی سلامتی و شادی کردم. " ویلیامز" درطول آپارتمان قدم می زد و حرفهای بیخودی در مورد اینکه تولد هر شخص روزمخصوصی است و او لایق یک هدیه است، مرتبا تکرار می کرد.

این زن قربانی گفت: او سپس فریاد زد که می خواهد به من نزدیک شود و این خیلی ترسناک بود. اما فقط می خواستم که توجه اش را به خودم جلب کنم تا از نوزادم دور بماند.

" ویلیامز"  سپس زن بی گناه را به سمت اتاق کشید و به طرز وحشیانه ای به او تجاوز کرد.

این زن گفت :در حالی که او به من تجاوز می کرد نوزادم را می دیدم که  در حال گریه کردن بود و مرا می خواست تا او را آرام کنم. زمانی که تجاوز وحشیانه این حیوان صفت به پایان رسید، به سمت نوزادم رفت، با نگرانی و وحشت به او خیره شدم .می ترسیدم آسیبی به نوزادم بزند.ضربان قلبم تند شده بود. اما او نوزاد را در گهواره  گذاشت و تلاش کرد تا هر مدرکی که او را محکوم می کند ،از بین ببرد.

"ویلیامز" قبل از بیرون رفتن از در خانه، به زن وحشت زده گفت به زودی باز خواهد گشت و اگر در این مورد به پلیس و یا هرکس دیگری بگوید، اتفاق به مراتب بدتری برای او خواهد افتاد.

این زن اظهار داشت: پس از آن شب وحشتناک، تا جایی که می توانستم از آن منطقه دور شدم. نه می توانستم به والدینم چیزی بگویم و نه ترس شدید اجازه می داد تا ماجرا را برای پلیس بازگوکنم .

این زن پس از حادثه به اسکاتلند نقل مکان کرد،در حالی که هر شب فکر می کرد "ویلیامز" او را پیدا خواهد کرد.

او بیان داشت: شبها نه می توانستم  بخوابم و نه می توانستم چیزی بخورم.تنها چیزی که به من انگیزه ای برای ادامه زندگی می داد، فقط فرزندم بود. در حالی که  می دانستم "ویلیامز" راحت به زندگی خود ادامه می دهد و در شکار دختران جوان است اما من در ارتباط با جنایت او ساکت مانده بودم.

این مادر جوان در مصاحبه خود به روزنامه های انگلیسی گفت: سرانجام تصمیم خود را گرفتم و او را به پلیس گزارش کردم و بعد از یک بازجویی طولانی مدت و تلاش شبانه روزی پلیس، " ویلیامز" را دستگیر کرد و وقتی او محاکمه شد، من احساس کردم بالاخره این بار سنگین از روی شانه هایم برداشته شد.

کاراگاه " دین یانگ" گفت : شجاعت این زن قابل احترام است.او برای تمام دخترانی که سالها مورد تجاوز قرار گرفته اند اما قادر نیستند به پلیس بگویند، یک الگو است.

متجاوز" نویل ویلیامز" اهل شهر "بیرمنگهام "انگلیس پس از حضور دردادگاه تجاوز خود را انکار کرد اما قضات او را مجرم شناخته و به 10 سال زندان محکوم کردند.همچنین او مجبور شد تا برگه سابقه متجاوز جنسی را امضا کند تا این لکه ننگ برای همیشه در سوابق او باشد.

"ویلیامز" به حکم خود در دادگاه اعتراض کرد و گفت این حکم ناعادلانه است اما قضات اعلام کردند " ویلیامز" حیوان صفت لایق هر ثانیه از حکم 10 ساله زندان است.

این زن در پایان گفت : حالا می توانم با خیال راحت به زندگی خود ادامه دهم و کمپینی برای کمک به قربانیان تجاوز و ساکت نماندن انها تشکیل بدهم.
منبع: خبرنو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار