برگزاری نخستین همایش همسران جانبازان
کد خبر: ۱۲۷۶۸
تاریخ انتشار: 2015 September 28    -    ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
در این مراسم که توسط شهرداری منطقه 6 تهران در هتل اسپیناس تهران برگزار شد، عظیم بابایی شهردار این منطقه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از جانبازان شیمیایی و همسرانشان تجلیل به عمل آورد.

27918.jpg

بابایی با بیان اینکه همسران جانبازان حق بزرگی بر گردن نظام و مردم دارند، گفت: در همایش لاله‌های صبور و به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی برای تجلیل از خانواده جانبازان درنظر گرفت‌ ایم تا از صبوری خانواده جانبازان شیمیایی که سالهاست رنج می‌برند تقدیر کنیم.

بابایی در ادامه سخنانش به فاجعه منا اشاره و از بی‌کفایتی آل سعود در حفظ امنیت و جان حجاج انتقاد کرد و گفت: فاجعه منا ایام عید ما را تحت تاثیر قرار داد و من به همه خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنم. حاجیان با هزار آرزو و پس از سالها انتظار به حج می‌روند واین اهمال از متولیان و خادمان حرم امن الهی هرگز قابل قبول نیست.

وی در پایان با تجلیل از رشادت جانبازان و همسرانشان گفت: این اقدام آل سعود کمتر از حملات شیمیایی به رزمندگان نبوده و امیدواریم که بانیان این اتفاق تلخ به سرای عملشان برسند.

در ادامه این همایش،مرتضی کاظمی از جانبازان شیمیایی فت: همسران جانباز در طول سال‌های سال با تحمل رنج و عذاب های متعدد همیشه یار و یاور جانبازان بودند.ما جانبازان شیمیایی واقعا مظلوم هستیم و خانواده‌ها و همسران ما سختی‌های فراوانی را متحمل شده‌اند که فقط می‌توان گفت که اجرشان با خداست.

وی افزود:تا پای جان به دفاع از کشور و انقلاب اسلامی خواهیم پرداخت. ما مدیون امت هستیم و به جانبازی خود افتخار می کنیم.

حسین بختیاری از دیگر جانبازان دفاع مقدس با بیان اینکه همه جانبازان برای پاسداری از خاک مقدس کشورمان از جان و مال خود گذشتند، گفت: من پس از اینکه جانباز شدم ازدواج کردم و با وجود مجروحیت شدید، همسرم حاضر شد تا درد و رنج فراوانی را تحمل کند.

بختیاری نقش همسران جانباز را بی‌بدیل توصیف کرد و افزود: این عزیزان همان راه حضرت زهرا(س) را دنبال می‌کنند و نمی‌توان با کلمات از بزرگی و ایثار آنها گفت.

اهدای لوح تقدیر به جانبازان از دیگر بخش‌های این همایش بود.

ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار