مقتول بعد از ۳۱ سال زنده پیدا شد!
کد خبر: ۱۲۷۶۶
تاریخ انتشار: 2015 September 28    -    ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰

زنی که ۳۱ سال پیش در ۲۴ سالگی گم شده بود و البته پس از اعترافات یک مرد به قتلش، مرده اعلام شد، در ۵۵ سالگی زنده و کاملا سالم پیدا شد.

پترا پازسیتکا از اهالی شهر برانشویک آلمان در سال ۱۹۸۴ وقتی که فقط ۲۴ سال داشت و در یک خوابگاه دانشجویی زندگی می کرد بدون هیچ اثری ناپدید شد. اما بعد ۳۱ سال مشخص شد که ناپدید شدن این زن ۵۵ ساله یک نقشه بوده که خودش نیز در آن دست داشته است. او حتی اکنون در آپارتمان جدیدی که او در این ۳۱ سال به شکل پنهانی اجاره کرده است ۲۰۰۰ یورو برای شروع زندگی جدیدش کنار گذاشته بود.
 
خانم پازسیتکا که قبل از ناپدید شدنش دانشجو رشته علوم کامپیوتر بود و نوشتن پایان نامه رشته اش را نیز به اتمام رسانده بود آخرین بار در تابستان ۱۹۸۴ وقتی داشت به دندان پزشک می رفت دیده شد. یکی از دوستانش گفته بود او سوار اتوبوس شده تا به دیدار خانواده اش در ولفسبورگ برود. اما او هیچ وقت به ولفسبورگ نرسید. پس از این حادثه تحقیقات جامعی در اینباره شروع شد.
 
پس از آن پلیس شاگرد ۱۹ ساله نجار که یک دختر ۱۴ ساله را در یک جنگل کشته بود به اتهام قتل پازسیتکا بازداشت کرد. این مرد، قتل قبلی اش را در نزدیکی ایستگاه اتوبوسی که پازسیتکا سوار شده بود، کشته بود.
 
این مرد در سال ۱۹۸۷ به قتل پازسیتکا اعتراف کرد. قتلی که حالا معلوم شده اصلا اتفاق نیفتاده است! پس از این و در سال ۱۹۸۹ این زن به طور رسمی مرده شناخته شد.
 
اما نقشه این زن آلمانی وقتی که پلیس به خانه اش در دوسلدوف برای بازرسی یک دزدی رفت بر باد رفت؛ او برای دفاع از خودش مجبور شد به پلیس بگوید که خانه به نامش نیست و او همان دختر دانشجویی است که ۳۱ سال پیش ناپدید شده بود.
 
برای اثبات این موضوع نیز او کارت شناسایی قدیمی اش را به پلیس نشان داد.
 
این زن ۱۱ سال است در دوسلدوف زندگی می کند. در این ۳۱ سال او در شهر های مختلفی از آلمان،‌ بدون کارت امنیتی، گواهی نامه و پاسپورت زندگی کرده است.
 
پلیس می گوید او هیچ جرمی هم انجام نداده است زیرا او از هیچ سند جعلی استفاده نکرده است.
 
گفتنی است خانم پازسیتکا در رابطه با علت ناپدید شدنش سکوت کرده است اما خواسته است که نمی خواهد هیچ ارتباطی با جامعه و یا با خانواده اش داشته باشد. مامور گفته اند: از او پرسیدیم که آیا در خانواده اش به او تجاوز صورت گرفته است یا نه و او نیز این موضوع را کاملا رد کرد.

ایران اکونومیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار