درهای هتل ترانسیلوانیا ۲ گشوده شد
کد خبر: ۱۲۷۶۳
تاریخ انتشار: 2015 September 28    -    ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
 «هتل ترانسیلوانیا ۲» همزمان در ۳۵ منطقه مختلف جهان درهایش را روی علاقه مندان باز ‌کرد.



این انیمیشن که ادامه‌ای بر فیلم خانوادگی سال ۲۰۱۲ است، همزمان با آمریکای شمالی در ۳۵ منطقه دیگر جهان اکران ‌شده است.

«هتل ترانسیلوانیا ۲» که از سوی سونی توزیع جهانی خود را آغاز ‌کرده در کنار مناطق اروپایی و آسیایی در مکزیک، برزیل و آرژانتین نیز راهی سینماها ‌شده است.

این در حالی است که در میان انیمیشن‌های امسال «پیکسل‌ها» فروشی ۱۴۸.۹ میلیون دلاری را تجربه کرد و «مینیون‌ها» به فروشی ۷۹۱.۷ میلیون دلاری دست یافت. «درون بیرون» هم محصولی از دیسنی ۴۱۲.۸ میلیون دلار فروخت.

«هتل ترانسیلوانیا» ادامه‌ای بر انیمیشن قسمت اول به همین نام و محصولی از سونی پیکچرز است. در این انیمیشن مل بروکس در نقش ولاد ، پدر باستانی، نامیرا و بدخلق شخصیت دراکولا نقش آفرینی می‌کند.

داستان این انیمیشن در ادامه انیمشن سال ۲۰۱۲ است و قصه ورود ولاد به هتل را برای گردهمایی خانوادگی تصویر می کند. این فیلم را مثل قسمت نخست، گندی تارتاکوفسکی زاده مسکو در روسیه که تابعیت آمریکایی کارگردانی کرده است. او به دلیل علاقه‌اش به کتاب‌های کمیک و مصور به ساخت انیمیشن روی آورد. انیمیشن سریالی «آزمایشگاه دکستر» که برای شبکه‌های تلویزیونی ساخته شده، از تجربیات قبلی اوست. همینطور «جک سامورایی»، «جنگ ستارگان». او همچنین استوری بورد «آیرون من ۲» را ساخت که با تحسین روبه رو شد.

قسمت اول «هتل ترانسیلوانیا» تقریبا همزمان با «پارانورمن» و «فرانکن‌وینی» تیم برتون به نمایش درآمد. بعد از سال ۲۰۰۶ حداقل پنج کارگردان تصمیم گرفتند «هتل ترانسیلوانیا» را بسازند اما همه آن را پیچیده یا غیر قابل کارگردانی دانستند.

این انیمیشن از ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۵ (جمعه) در سینماها اکران خود را شروع کرده است. قسمت اول با بودجه ۵۸ میلیون دلاری، به فروشی ۳۵۸.۴ میلیون دلاری در جهان دست یافت.

مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار