رسوایی اخلاقی پولدارهای عرب در لس انجلس
کد خبر: ۱۲۷۵۹
تاریخ انتشار: 2015 September 28    -    ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
 گشت زنی جوانان مرفه عرب از کشورهای حوزه خلیج فارس با خودروهای گران قیمت در خیابانهای " بورلی هیلز " در لس انجلس و اقدامات غیراخلاقی آنان، با انتقاد اهالی این منطقه روبرو شده است.
 
شیخ " سلطان سعود القاسمی " از فعالان معروف در شبکه های اجتماعی در تویتر نتایج تحقیقات خود را از گزارش های روزنامه آمریکایی لس انجلس تایمز درخصوص رسوایی های اخلاقی و تخلفات اجتماعی ثروتمندان کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در حومه منطقه اعیان نشین " بورلی هیلز " در شهر لس انجلس منتشر کرده است.

درست چند روز پیش بود که یک شاهزاده سعودی به اتهام تلاش برای مجبور کردن یکی از کارکنان قصر خود به داشتن رابطه جنسی با او، بازداشت و به قید وثیقه 300 هزار دلاری آزاد شد.

همچنین یک شیخ قطری از خاندان حکومتی در این کشور، به دلیل اینکه با خودروی گران قیمت فراری خود به همراه یک ثروتمند عرب حوزه خلیج فارس با خودروی پورشه در خیابان های آرام این منطقه کورس گذاشت، مورد بازجویی قرار گرفت. ساکنان این منطقه به شدت به رفتارها و رانندگی خطرناک این دو نفر اعتراض کردند.

پدیده ماشین های فراری و صداهای گوشخراش موتورهای آنها، این روزها به نقل محافل اهالی بورلی هیلز تبدیل شده است که یک منطقه جذب گردشگران ثروتمند عرب حوزه خلیج فارس محسوب می شود.

" جیمی ویلشاء" شهردار سابق بورلی هیلز گفت: برخی ثروتمندان جوان از خانواده های حاکم عرب مشکل ساز هستند، اما برخی دیگر از آنان رفتاری آرام دارند و بدون درد سر، اکثر اوقات خود را در ساحل دریا یا مراکز خرید معروف مثل رولکس ، گوچی و دنهل سپری می کنند.

این روزنامه به نقل از افنان الغامدی از عربستان نوشت: " بورلی هیلز " منطقه ای آرام و زیبا، خوش آب و هوا و معتدل است که اهالی آن، بی آزار هستند و همین مساله، موجب جذب گردشگران خارجی شده است.

این پدیده این روزها در لندن نیز تکرار می شود، به شکلی که منطقه نایتسبرگ این روزها مملو از جمعیت جوانان عربی است که با خودروهای لامبورگینی، فراری، بنتلی و ... در اطراف مراکز خرید معروف " هارودز " متعلق به دولت قطر گشت می زنند و در کافه های آن قلیان می کشند.

اهالی منطقه نایتسبرگ در لندن نیز از سروصدا ماشین ها و موتورها به ستوه آمده اند و صدای بلند ترانه های عربی که از خودروها پخش می شود.

برپایه این گزارش، دختران کشورهای حوزه خلیج فارس با سنین مختلف نیز درحالیکه حداقل روسری بر سردارند، درخیابان های منطقه و یا بدون حجاب و با شلوارهای جین در خیابان های این منطقه گردش می کنند. این وضعیت، خیابان های بورلی هیلز را به خیابان های الحمرا و الجمیرا در دبی و کورنیش در ابوظبی تبدیل کرده است.

شیخ القاسمی تنها کسی نیست که از این اقدامات احساس شرم و ناراحتی می کند، بلکه بسیاری از عرب های مقیم لندن پدیده گشت زنی پولداران عرب با خودروهای شیک و گران قیمت با پلاک کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به ویژه قطر، امارات و عربستان را تقبیح می کنند.

العالم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار