گام بلند بن سلمان برای خرید منچستر+عکس
کد خبر: ۱۲۷۵۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 November 15    -    ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰

مدیران ارشد منچستر یونایتد با مقامات عربستان سعودی ملاقاتی داشته اند و ممکن است باشگاه یونایتد با یک پیشنهاد 4 میلیارد پوندی از سوی مقامات عربستانی مواجه شود. بسیاری از سرمایه داران متمول خاورمیانه در حال حاضر در فوتبال اروپا سرمایه گذاری کرده و تیم هایی چون منچستر سیتی و پاریس سن ژرمن را به مالکیت خود درآورده اند.

بن منصور، یکی از اعضای خانواده سلطنتی ابوظبی با منچسترسیتی در سالهای اخیر به موفقیت های زیادی رسیده و کمپانی سرمایه گذاری ورزشی قطر با ریاست ناصر الخلیفی پاری سن ژرمن را تبدیل به یکی از تیم های قدرتمند جهان ساخته است.

آرمام گلیزر مالک یونایتد نیز به عربستان سعودی سفر کرده و بعد از انتشار تصاویر سفر او به سرعت اخباری در مورد دلایل احتمالی این سفر و بحث در مورد فروش یونایتد منتشر شده است. البته فدراسیون فوتبال عربستان این اخبار را تایید نکرده و مدعی شد گلیزر تنها برای حضور در مجمع جهانی Misk که در ریاض برگزار می شود به این کشور سفر کرده است.

در بیانیه فدراسیون عربستان آمده است: "رییس فدراسیون با مالک منچستر یونایتد دیدار کرده و درباره بسیاری از موضوعات از جمله همکاری بین باشگاه یونایتد و فدراسیون فوتبال عربستان و نحوه پیشرفت آن صحبت کرد."

اما به نظر می رسد بحث خرید باشگاه منچستریونایتد توسط بن سلمان در حال جدی تر شده بوده و احتمال ورود ولیعهد جوان عربستان به لیگ جزیره وجود دارد.

گام بلند بن سلمان برای خرید منچستر

گام بلند بن سلمان برای خرید منچستر

گام بلند بن سلمان برای خرید منچستر

ورزش سه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
1
با پول باش هر چه خواهی کن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار