مرگ پسر ورزشکار در پاتوق افیونی
کد خبر: ۱۲۷۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 September 29    -    ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۰
پسر ورزشکار در پاتوق افیونی به کام مرگ تلخی فرو رفت.

 

بهزاد 18 ساله بود و از دوران نوجوانی به ورزش بدنسازی  روی آورده بود. او پیشرفت خوبی هم در این رشته ورزشی داشت اما غرور جوانی و دوستان ناباب باعث شد از راه به در رود و به مواد مخدر اعتیاد پیدا کند.

 

  پدر 46 ساله  بهزاد  وقتی متوجه شد چه بلایی بر سر پسر ورزشکارش آمده سعی کرد او را ترک بدهد. چند بار هم پسرش را در مرکز ترک اعتیاد بستری کرد اما نتیجه‌ای نگرفت.  پسر جوان سه ماه پیش نیز دریکی از مراکز ترک اعتیاد تحت درمان قرار گرفت اما او پس از چند روز دوباره به اعتیاد کشیده شد و به خاطر همین مسأله نیز با پدرش  اختلاف جدی پیدا کرد. پسر جوان خانه را ترک کرد و بیشتر وقتش را با دوستان ناباب خود می‌گذراند.

 

بهزاد شب جمعه گذشته با دو تن از دوستانش میهمانی سیاه برگزار کرد. او به علت مصرف بیش از حد موادمخدر دچار آسیب جدی شد.  دوستانش با ترس و وحشت پیکر نیمه جان دوست خود را به بیمارستان امدادی مشهد رساندند. تلاش پزشکان برای نجات پسر جوان مؤثر نبود و او جان خود را از دست داد.  با گزارش مرگ پسر جوان  به پلیس 110، مأموران کلانتری مصلای مشهد در محل حاضر شدند و  مراتب را به بازپرس ویژه قتل اعلام کردند. به دستور بازپرس حسینی ، جسد برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.
جام نیوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
0
0
والله نه بدنسازی ورزش است و نه بدنسازان ورزشکار. باشگاههای بدنسازی هم اغلب پاتوق خلافکاران است
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار