مسافرکشی از بی پولی بهتر است
کد خبر: ۱۲۷۱۸
تاریخ انتشار: 2015 September 29    -    ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰
زن جوان زمانیکه دید شوهرش حاضر نیست، مسافرکشی کند، تصمیم به جدایی گرفت.

 

چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم چند وقتی می شود که بیکار شده و از محل کار قبلی اش اخراج شده است. اوایل بیکاری اش از پولی که هنگام اخراج به او داده بودند، زندگیمان را می گذراندیم ولی مدتی بعد این پول تمام شد و شوهرم همچنان بیکار ماند.

 

وی افزود:الان او هیچ درآمدی ندارد و ما از طریق قرض کردن و گرفتن پول از خانواده هایمان داریم خرج زندگیمان را تامین می کنیم. برای همین به شوهرم می گویم با ماشینی که داریم فعلا مسافرکشی کند، تا زمانیکه یک شغل مناسب برایش پیدا شود. ولی او قبول نمی کند و می گوید حاضر نیست که مسافرکشی کند و از اینکار متنفر است. هرچه با او صحبت می کنم و می گویم اینکار از بیکاری و بی پولی و این همه بدهکاری بهتر است، فایده ای ندارد.

 

زن جوان ادامه داد:به او می گویم برای مدت کوتاهی اینکار را انجام بده تا کمی پول بدست بیاوریم و بدهی هایمان را پرداخت کنیم اما شوهرم در خانه نشسته و مخالفت می کند. آخرین بار سر این موضوع با هم دعوا کردیم و شوهرم به خاطر این موضوع مرا کتک زد. او آنقدر خودخواه است که به خاطر موضوع به این سادگی جنجال به راه انداخته است. برای همین من هم دیگر نمی خواهم با این مرد زندگی کنم.

 

بعد از صحبت های این زن، قاضی شوهر او را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را هم بشنود و بعد از آن در باره این پرونده تصمیم بگیرد.‎

 جام نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار