آموزش چندین حرکت مفید برای ورزش صورت+تصاویر
bato-adv
کد خبر: ۱۲۷۰۶۴
تاریخ انتشار: 2018 November 11    -    ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
شادابی و جوان ماندن پوست اهمیت بالایی دارد و ورزش صورت یکی از بهترین روش ها برای جوان سازی و شادابی پوست صورت می باشد، در این مطلب چندین حرکت مفید برای ورزش صورت را ارائه می دهد.

آموزش چندین حرکت مفید برای ورزش صورت+تصاویرورزش صورت یکی از بهترین روش ها برای جوان نگه داشتن و سلامت پوست می باشد که می تواند جایگزینی مناسب برای انواع روش های جراحی باشد. با انجام ورزش های صورت عضلات صورت بیشتر به تحرک می افتند و خون رسانی بیشتری به زیر پوست صورت انجام می گیرد که این مسئله به شادابی و جوان سازی پوست کمک می کند. در این بخش از اخبار آرایش و زیبایی چند حرکت مفید برای ورزش صورت را به شما آموزش می دهد.

آموزش تصویری ورزش صورت

 چانه تمرین ۱ دست ها را مطابق شکل مشت کنید.

سپس به کمک انگشتان شست و اشاره پوست و ماهیچه های زیر چانه را بگیرید و آهسته به سمت پایین بکشید سپس رها کنید. این تمرین را ۲۰ بار انجام دهید.

فواید : این تمرین باعث کشش ناحیه نرم زیر چانه می شود و در نتیجه مانع از افتادگی این قسمت می شود.

توجه : قبل از انجام این تمرین دست ها و صورت را با آب و صابون بشویید و صورت را به کرمهای گیاهی آغشته کنید.

ورزش صورت

ورزش صورت برای جلوگیری از افتادگی چانه

تمرین ۲ به نقطه ثابتی در مقابل صورت خیره شوید. حالا دو طرف دهان را به سمت عقب و طرفین بکشید. دندانها بر روی یکدیگر قرار دارند.تا حد امکان دو طرف دهان را عقب بکشید. این تمرین را ۳ بار و هر بار به مدت ۷ ثانیه انجام دهید. پس از گذشت چند هفته زمان را به ۱۵ ثانیه برسانید.

فواید : این تمرین موجب تقویت و شکل گرفتن گونه ها می شود و ضمناً باعث فشار و انقباض در ناحیه غبغب می شود، در نتیجه با انجام مداوم این تمرین مانع از افتادگی غبغب می شود.

ورزش صورت

یک حرکت مفید برای ورزش صورت

لب تمرین ۱

(ادای حرف او) به نقطه ثابتی در مقابل صورت خیره شوید.حالا دهان را جمع کنید و لب ها را به سمت جلو بکشید، گویی که می خواهید حرف او را تلفظ کنید. دندان ها از یکدیگر جدا هستند. این تمرین را ۳ بار و هر بار به مدت ۷ ثانیه انجام دهید. پس از گذشت یک هفته زمان را به مدت ۱۵ ثانیه افزایش دهید.

فواید : این تمرین علاوه بر تقویت عضلات صورت و فک باعث کشش ماهیچه های اطراف لب ها و دهان می شود و مانع از چین و چروک در اطراف دهان می شود.

ورزش صورت

ورزش صورت برای جلوگیری از چین خوردگی اطراف دهان

تمرین ۲

به نقطه ثابتی در مقابل صورت خیره شوید. دندان ها را روی هم قرار دهید حالا دو طرف دهان را به سمت پایین بکشید. در این تمرین لب بالایی ثابت و دو طرف لب پایینی کشیده می شود. این تمرین را ۳ بار و هر بار به مدت ۷ ثانیه انجام دهید. پس از گذشت یک هفته زمان را به ۱۵ ثانیه افزایش دهید.

فواید : این تمرین از چروک خوردن قسمت پایینی لب و نواحی چانه جلوگیری می کند. ضمناً باعث انقباض جزئی در ناحیه گلو می شود.

ورزش صورت

یک تمرین خوب برای ورزش صورت

تمرین ۳

(کشیدن لب ها به طرفین) به نقطه ثابتی در مقابل صورت خیره شوید. حالا لب ها را به سمت چپ بکشید. طبیعی است که لب ها در سمت چپ صورت جمع خواهند شد. پس از ۷ ثانیه حالا لب ها را به حالت اول بازگردانید و این بار به سمت راست بکشید. پس از ۷ ثانیه به حالت اول باز گردانید. این تمرین را ۳ بار و هر بار به مدت ۷ ثانیه انجام دهید. پس از گذشت یک هفته زمان را به ۱۵ ثانیه افزایش دهید.

فواید : این تمرین عضلات دو طرف صورت را تحت کشش و انقباض قرار می دهد و باعث تقویت عصب های این ناحیه می شود.

ورزش صورت

ورزش صورت برای تقویت عضلات دو طرف صورت

تمرین ۴

(غنچه لب) به نقطه ثابتی در مقابل صورت خیره شوید. سپس لب ها را غنچه کنید و جلو بیاورید. لب ها کاملاً جمع می شود و بر روی یکدیگر قرار دارند. این تمرین را ۳ بار و هر بار به مدت ۷ ثانیه انجام دهید. پس از گذشت یک هفته زمان را به ۱۵ ثانیه افزایش دهید.

فواید : این تمرین موجب کشش و انقباض ماهیچه های اطراف لب ها می شود و مانع ایجاد چین و چروک در این نواحی می شود.

ورزش صورت

یک حرکت مناسب برای جلوگیری از چین و چروک اطراف لب

تمرین ۵

نوک انگشتان دست ها را در بالای لب بالایی و حد فاصل بین لب و بینی بگذارید. انگشتان دست ها را کنار یکدیگر قرار دهید و به هم نزدیک کنید. سپس انگشتان را به داخل فشار دهید، به طوری که برجستگی دندان ها را در زیر انگشتان حس کنید. حالا انگشتان را به آرامی بالا و پایین و قدری به چپ و راست حرکت دهید. این تمرین را یک بار و به مدت ۱ الی ۲ دقیقه انجام دهید.

فواید : این تمرین مانع از ایجاد چین و چروک در بالای لب می شود.

توجه : قبل از اقدام به انجام این تمرین دست ها و صورت را آب و صابون بشویید و صورت را به کرم های گیاهی آغشته کنید.

ورزش صورت

ورزش صورت برای جلوگیری از چین خوردن بالای لب

تمرین ۶

نوک انگشتان دست را مانند تمرین قبل از کنار یکدیگر قرار دهید و سپس بر روی قسمت بالایی گودی چانه یعنی زیر لب پایین قرار دهید. نوک انگشتان را به سمت داخل فشار دهید. سپس انگشتان را به سمت بالا و پایین و قدری به چپ و راست حرکت دهید. این تمرین را یک بار و حدود ۱ الی ۲ دقیقه انجام دهید.

فواید : این تمرین مانع از بروز چین و چروک در زیر لب پایینی می شود.

توجه : قبل از انجام این تمرین دست ها و صورت را با آب و صابون بشویید و صورت را به کرم های گیاهی آغشته کنید.

ورزش صورت

ورزش صورت برای جلوگیری از چین خوردن پایین لب

بیشتر بدانید : ورزش صورت برای تپل شدن و پر نشان داده شدن صورت

ورزش صورت یکی از بهترین روشها برای حجم دادن و شکل دادن به صورت بدون نیاز به جراحی است. این کار نه تنها باعث افزایش خونرسانی و بهبود گردش جریان خون در ناحیه صورت میشود، بلکه باعث شادابی پوست صورت و پیشگیری از بروز چین و چروک زود هنگام نیز میشود. این تمرینات ساده باعث میشوند صورت شما چاقتر و تپل تر به نظر برسند و بهتر از همه اینکه کاملا طبیعی، بی ضرر و بی هزینه هستند .

تمرینات لپ و گونه

برای داشتن صورت تپل، باید از لپ ها شروع کنید. به طور طبیعی لپها ماهیچه ای ترین بخش صورت هستند پس با تمرین دادن آنها حجم ماهیچه ای صورت افزایش پیدا خواهد کرد و صورت چاقتر خواهد شد.

یک تمرین ساده ای که برای این منظور میتوانید انجام دهید این است که یکی از انگشتان را درون دهان کنید و با لبها به انگشت فشار وارد کنید و سپس برای مدت ۵ ثانیه و با تمام نیرو انگشت خود را میک بزنید. انگشت را رها کنید و دوباره حرکت را انجام دهید. این تمرین را ۱۵ مرتبه تکرار کنید . این کار باعث میشود تا ماهیچه های لپ تقویت شوند و خونرسانی به ناحیه افزایش پیدا کرده و صورت سرختر و پرتر به نظر برسد. توجه کنید که قبل از انجام این کار حتما دستان خود را خوب شسته باشید.

ورزش صورت

ورزش مناسب برای تپل شدن صورت

تمرین دیگر به این شیوه است که تا جای ممکن لبها را جمع و به حالت غنچه در آورید، سپس لبها را به حالت لبخند تغییر شکل دهید بدون اینکه لبها باز شوند ( دندان ها نباید دیده شود ) و در این حالت نیز تا جای ممکن لبخند را بزرگتر کنید و ۵ ثانیه در همان حالت بمانید . این حرکت را نیز برای ۱۵ بار تکرار کنید. متوجه خواهید شد که بعد از انجام تمرین ، ماهیچه های صورت بسیار خسته شده اند، این بدان دلیل است که واقعا ماهیچه ها را درگیر کرده اید و از آنها کار کشیده اید.

سومین تمرین مرتبط با بخش لپ صورت هم واقعا ساده است. انگشت اشاره و انگشت وسط دست را بر روی لپ قرار دهید و به آهستگی و خیلی آرام به صورت دایره ای ماهیچه ها را ماساژ دهید. این عمل باعث تحریک ماهیچه ها خواهد شد و باعث میشود تا حجم آنها افزایش یافته و صورت شما پر و تپل تر شود.

نایس کلاب، عصر علم

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
آخرین اخبار