مرد معتاد مست، همسرش را کشت
کد خبر: ۱۲۶۸۳
تاریخ انتشار: 2015 September 28    -    ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
متهم «آنتونی بلیی» 52 ساله همسر سابق خود «کی دایموند» 44 ساله را به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسانده و گریخته بود و مأموران پلیس می‌گویند پس از یافتن جسد زن، توانسته‌اند این مرد معتاد را دستگیر کنند.

 

آنتونی چند بار به جرم حمله وحشیانه به همسر سابقش دستگیر و راهی زندان شده بود که آخرین بار پس از آزادی از زندان با مصرف کوکائین و حشیش و مشروبات الکلی به خانه همسر سابقش هجوم برد و «کی» را تا حد مرگ کتک زد و درحالی که این زن به علت خونریزی شدید در حال مرگ بود، پا به فرار گذاشت.

 

برایان کامینگز قاضی پرونده می‌گوید: قاتل پس از دستگیری در جلسه دادرسی به صراحت و با خونسردی به قتل همسر سابق خود به شکل وحشیانه‌ای اعتراف کرده است.  پلیس می‌گوید هنگامی که دختر 16 ساله «کی» به خانه برگشته با جسد مادرش روبه‌رو شده و موضوع را به پلیس گزارش داده است.

 

پس از فرار قاتل جست‌وجوها برای یافتن ردی از وی آغاز شد و مأموران پلیس ایالتی می‌گویند از طریق بازبینی فیلم‌های دوربین مداربسته توانسته‌اند این مرد را دستگیر کنند. درحال حاضر این متهم با 35 فقره سابقه کیفری و 71 جرم مختلف از جمله خرید و فروش کوکائین، هروئین و قتل دستگیر و راهی زندان شده است. دادستان پرونده می‌گوید علت اصلی قتل حسادت قاتل به همسر سابقش بود، وی ادعا کرده که نمی‌توانسته تحمل کند همسر سابقش با مرد دیگری ازدواج کند.

ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار