باکس آفیس: از "هالووین" تا "شکارچی قاتل" پرفروش های هالیوود
کد خبر: ۱۲۶۴۶۸
تاریخ انتشار: 2018 November 05    -    ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
فیلم اسلشر کمپانی Universal and Blumhouse با درخش Jamie Lee Curtis این هفته نیز با درآمدی ۳۲ میلیون دلاری در صدر جدول پرفروش‌های هالیوود ایستاد. البته این فیلم در فروشش کاهشی ۵۸ درصدی نسبت به هفته اول اکران را شاهد بود.

باکس آفیس: از

باکس آفیس: از «اختصاصی تابناک باتو» فیلم اسلشر کمپانی Universal and Blumhouse با درخش Jamie Lee Curtis این هفته نیز با درآمدی ۳۲ میلیون دلاری در صدر جدول پرفروش‌های هالیوود ایستاد. البته این فیلم در فروشش کاهشی ۵۸ درصدی نسبت به هفته اول اکران را شاهد بود. فروش «هالووین» با کارگردانی دیوید گوردون گرین، جمعه پیش از ۱۰۰ میلیون دلار فراتر رفته و با درآمد ۲۵ میلیون دلاری در خارج آمریکا، به رقم ۱۷۲ میلیون دلار در سراسر جهان دست پیدا کرده است.

باکس آفیس: از
رده‌های دوم و سوم جدول همچنان در اختیار «A Star Is Born» و «Venom» است. «ستاره‌ای متولد می‌شود» با ۱۴ میلیون دلار درآمد در این هفته و کاهش ۲۶ درصدی پس از چهار هفته اکران مکان دوم را از آن خود کرده است. موزیکال درامای Lady Gaga و Bradley Cooper تا کنون توانسته ۱۴۸ میلیون دلار در خاک امریکا درآمد داشته باشد و با فروش ۱۰۰ میلیون دلاری در سینما‌های سراسر دنیا به نظر می‌رسد به فروش ۲۵۴ میلیون دلار در یک ماه دست پیدا کند. در همین اثنا، داستان درام ابرقهرمان تاریک کمپانی Sony، یعنی Venom، با درخشش Tom Hardy، با کسب درآمدی ۱۰.۸ میلیون دلاری در این هفته مکان سوم را در اختیار گرفت. این فیلم نیز تاکنون در سینما‌های داخل آمریکا چیزی حدود ۱۸۷ میلیون درآمد داشته که با احتساب فروش جهانی به رقمی بالغ بر ۵۰۸.۴ میلیون دلار دست یافته است.

باکس آفیس: از
کمپانی‌های فیلم‌سازی اشتیاق فراوانی برای اکران فیلم‌های خود پیش از شروع هالووین دارند. «Hunter Killer» درام هیجانی کمپانی Lionsgate and Summit، با درخشش Gerard Butler و Gary Oldman تنها اکران گسترده در این بازه زمانی بود. اما از شکست دادن «Goosebumps ۲: Haunted Halloween» که یک فیلم خانوادگی ساخت کمپانی Sony است باز ماند.

باکس آفیس: از
با این حال «Hunter Killer» حداقل توانست با فروش ۶.۶۵ میلیون دلار و اکران در ۲۷۲۰ سینما در ۵ فیلم برتر هفته قرار گیرد. مخاطبان این فیلم که اکثر مرد و بالای ۲۵ سال سن داشتند، به این فیلم نمره A. را دادند. اما منتقدین خساست بیشتری به خرج داده و در نظرسنجی سایت Rotten Tomatoes نمره ۳۶ درصد را به این فیلم اختصاص دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار