سه سفر رویایی برای تماشای طبیعت قشنگ پاییز
کد خبر: ۱۲۶۴۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 November 04    -    ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
تور مارماریس ویژگی‌های مسافرتی خوب و منحصر به فردی دارد و به همین دلیل به یکی از محبوب‌ترین مناطق توریستی ترکیه تبدیل شده است، این شهر فعالیت‌های تاریخی، اجتماعی و فرهنگی متنوعی دارد و ...

فقط کافی است که تصمیم بگیرید، تعطیلات را در یکی از شهرهای زیبا و دیدنی دنیا بگذرانید و حسابی استراحت کنید. می‌توانید با برنامه‌های کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر همراه شوید و بهترین خاطره را در پاییز بسازید.

تور مارماریس؛ جزیره‌ی خوشگذرانی‌های لاکچری

سه سفر رویایی برای تماشای طبیعت قشنگ پاییز

تور مارماریس ویژگی‌های مسافرتی خوب و منحصر به فردی دارد و به همین دلیل به یکی از محبوب‌ترین مناطق توریستی ترکیه تبدیل شده است، این شهر فعالیت‌های تاریخی، اجتماعی و فرهنگی متنوعی دارد و شما هم می‌توانید به همراه همسرتان و هم به همراه خانواده روزهای خوشی را در آن بگذرانید.

ساحل مارماریس ازمهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر است، بر روی ماسه‌های طلایی و داغ آن قدم‌ بزنید و در گرمای آفتاب و هم‌نوا با صدای مرغ های دریایی پاییز ساحلی خوبی داشته باشید . اگر فرزندتان همسفر شما هستند، در ساحل برایشان بادبادک‌های رنگی بخرید و در هوای خوب ساحل پرواز دهید و اجازه بدید حسابی لذت ببرند. در امتداد اسکله‌ی مارماریس مغازه‌های سنتی خوشگلی وجود دارد که پیشنهاد می کنیم به آنها سر بزنید و سوغاتی‌های کوچولو بخرید.

در ساحل پر است از کافه ها و رستوران‌های جذابی که با موسیقی شاد و زنده و گروه‌های رقصنده‌ی جوان از شما پذیرایی می‌کنند.

در همان ساحل می توانید تفریح‌های جذاب داشته باشید، یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها غواصی زیر آب و تجربه لمس دنیایی دیگر است. در مارماریس شرکت‌های فراوانی هستند که علاوه بر آموزش، به شما این تجربه‌ی بی نظیر را هدیه می‌کنند.

شما در هر لحظه ای که گذرنامه‌تان را بردارید و آماده سفر باشید می توانید درمارماریس خوش بگذرانید. اگر هم برای تعطیلات عید برنامه‌ریزی می‌کنید سری به وب سایت مقتدر سیر بزنید و یکی از برنامه‌های تور مارماریس نوروز 98 را رزرو کنید

تور ارمنستان؛ سفر به کشوری فرهنگی و هنری

سه سفر رویایی برای تماشای طبیعت قشنگ پاییز

با تور ارمنستان وارد ایروان شوید، اینجا پایتخت تاریخی و فرهنگی ارمنستان است. این شهر دارای برای پیاده‌روی و گشت و گذار بسیار جذاب است، برای همین پیشنهاد می‌کنیم هتلتان را در مرکز شهر انتخاب و حسابی در کوچه و پس‌کوچه‌های آنجا پیاده‌روی کنید.

به تماشای سالن تیاتر و اپرای ارمنستان بروید و در واقع بخش عظیمی از فرهنگ ارمنی را به دوش می‌کشد. سالن تئاتر ایروان در سال ۱۹۳۳ و زمانی که ارمنستان هنوز تحت حکومت شوروی سابق بود بنا شد. بسیاری از برترین نمایش‌ها و بزرگترین اپراها و اجراهای بالا در این سالن برگزار شده است.

در همان گشت و گذار به بازار ورنیساژ بروید چرا که اینجا یکی از بهترین جاها برای خرید انواع سوغاتی‌های زیبا است.این بازار همیشه پابرجاست، پر از انواع لوازم دست‌ساز زیبا همچون جواهرات، کیف بافته شده، کیف پول دست‌ساز، طلا، لباس، وسایل آشپزخانه و اسباب بازی‌ها است.

اینجا پر از دیدنی های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری است که از تماشای آن سیر نمی شوید. دریاچه سوان در نزدیکی ایروان یکی از بزرگ‌ترین دریاچه‌های منطقه قفقاز است که مکان خوبی برای پیک‌نیک و سفر یک روزه به اطراف ایروان است. در زیبایی آن غرق شوید و یک ناهار را در رستوران‌های کناره ی آن خوراک ماهی بخورید. درکنار دریاچه زیباترین صومعه‌های ارمنستان به نام سواناواک نیز هست. این صومعه که در سال  ۸۷۴ میلادی توسط شاه‌دخت مریم باگراتونی ساخته شد امروزه یکی از آثار دیدنی باستانی است. آن را هم از دست ندهدی.

چمدان را ببنیدید و هم اکنون راهی ایروان شوید و تعطیلات را در این شهر ارزان به خوبی بگذرانید.

تور قشم؛ پیاده‌روی در دره ستاره‌ها

سه سفر رویایی برای تماشای طبیعت قشنگ پاییز

به سمت جنوب ایران که سفر کنید، می توانید بهترین تفریح های ساحلی را تجربه کنید و اقامتی آرام و دلنشین در کنار دریا داشته باشید. قشم با طبیعت بکر و تماشایی یکی از زیبایی های خلیج فارس است که حالا سالهاست از مقاصد اصلی سفرهای گردشگران خارجی هم شناخته می شود.

با یک سفر چند روزه شاید همه‌ی زیبایی های آن را نبینید، اما می توایند با برنامه‌ریزی دقیق کارشناس های آژانس مقتدر سیر همراه باشید و بهترین‌های آن را از نزدیک تماشای کنید. در فاصله 90 کیلومتری شهر قشم، غار نمک قرار دارد، رگه های سفید نمک بر بدنه این کوه از دور منظره‌ای جالب و دیدنی می سازد . فاصله دهانه غار نمک از جاده همجوار ساحل دریا حدود 2 کیلومتر است که توصیه می شود با پای پیاده گشت و گذاری هم در ساحل بکنید و از قندیل‌های مرمرین و بلورین عکس اینستاگرامی بگیرید.

در بخش جنوبی جزیره کوه های تو در توی رسوبی وجود دارد که شما زا دیدن آن سیر نمی شوید. از بین دالان‌های تو در توی آن عبور می‌کنید و در هوای معتدل قشم در زیر  آسمان آبی در میانه‌ی بادهای خوب و خنک جزیره رها می شوید. محلی‌ها به این دره، دره ستاره افتاده می‌گویند و معتقدند حدود دو میلیون سال پیش، ستاره ای از آسمان افتاده و سنگ و خاک و ماسه ها را به شکل های عجیبی درآورده است.

هم خشکی این جزیره دیدنی است و هم آبی دریای آن، در قشم با قایق های محلی به میانه‌ی آب بروید و از کنار جنگل حرا یکی از زیباترین مناظر طبیعی ایران را از نزدیک ببینید. ریشه‌های بیرون آمده از آب و همینطوری هم‌نشینی پرندگان در این جنگل زیبا بسیار دیدنی است. اصلا سفر به این بخش از جزیره را فرامش نکنید.

از هم‌اکنون می‌توانید برای تعطیلات عیدتان برنامه‌ریزی کنید و همراه خانواده میهمان تور قشم نوروز 98 شوید و حسابیدر هوای خوب بهاری لذت ببرید.

در هر فصلی، بازار این جزیره پر رونق است، با مردم شهر همراه شوید و از زنان و مردان مهربان جنوب، بهترین سوغاتی‌های جنوب را بخرید.

پاییز بهترین فصل سفر با تور قشم است، تعطیلات پیش رو را دراین جزیره‌ی زیبا بگذرانید.

منبع : ویرلن

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
0
پاییز را در جنگلهای شمال قدم بزنید و ناظر برگ ریزان درختها باشید تا بدانید پادشاه فصلهاست پاییز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار