کتک خوردن مرد از زن ودرخواست طلاق!
کد خبر: ۱۲۶۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2015 September 27    -    ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
مرد جوان زمانیکه دید همسرش او را کتک زد، راهی دادگاه خانواده شد و دادخواست جدایی داد.
 
چندی پیش مرد جوانی به دادگاه خانواده مراجعه کرد و در خواست طلاق داد.

وی در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم، زن خیلی خشنی است و مرتب با من رفتارهای خطرناکی دارد. از روز اولی که با هم ازدواج کردیم هر بار سر یک موضوعی دعوا به راه می اندازد و آنقدر داد و فریاد می کند و ناسزا می گوید که واقعا از او می ترسم. برای همین همیشه سعی می کنم خیلی با او درگیر نشوم و کاری نکنم که موضوع بحث و دعوا شود. با اینحال او هر طور شده موضوعی برای دعوا پیدا می کند و مثل دیوانه ها فریاد می کشد.

وی افزود:آبرویی برایمان نمانده و تمام همسایه ها مسخره مان می کنند، همسرم یک زن بیمار است و فقط دوست دارد فریاد بزند و ناسزا بگوید. حالا اینکارهایش به کنار، چند شب پیش باز هم همسرم دعوا به راه انداخت و اینبار مرا به باد کتک گرفت. او به سمتم حمله کرد و کتکم زد و من برای اینکه دست رویش بلند نکنم، تنها سعی کردم از دستش فرار کنم.از آن شب به بعد تصمیم به جدایی از این زن خطرناک گرفتم. زندگی در کنار زنی که دست به زن دارد هیچ آینده ای برایم ندارد.

بعد از صحبت های این مرد، همسرش نیز به دادگاه احضار شد تا قاضی صحبت هایش را بشنود.‎

باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرد تنها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
1
1
منم همین مشکل رو دارم چی کار باید بکنم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
0
0
معلومه مرد خوب و نجیبی هستی که مقابله به مثل نکردی . حالا می توانی درد بسیاری از زنان را درک کنی . متاسفانه همه چی به نفع این گونه آدم ها می شود که همسران خود را آزار می دهند و طلاق هم نمی خواهند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار