جنایت در پاتوق افیونی+ عکس قاتل
کد خبر: ۱۲۵۶۷
تاریخ انتشار: 2015 September 26    -    ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
ساعت 5عصر 3مهرماه سال جاری وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در منطقه تهرانپارس – خیابان زهـدی ( خاک سفید ) به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اعلام شد .

جنایت در پاتوق افیونی+ عکس قاتل

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که جوانی 32 ساله بنام علی بر اثر اصابت ضربه چاقو به ناحیه سینه مجروح شده که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد .

دقایقی پس از انتقال مجروح  صحنه درگیری به بیمارستان و به علت اصابت ضربه چاقو به ناحیه  چپ سینه

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل ، برادر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " قاتل ، جوانی حدودا 25 ساله بود که شب ها به منزل مستأجر پدرم می آمد ؛ پس از مدتی متوجه شدیم که این شخص این محل را به مکانی برای مصرف موادمخدر و استراحت هر شبِ خود تبدیل کرده است ؛ به همین علت ، در روز حادثه جلوی او را گرفته و از او خواستیم که دیگر به خانه پدری مان تردد نداشته باشد که همین موضوع و اصرار این جوان برای تردد به منزل مستأجر پدرم باعث آغاز درگیری من و برادرم با او شد که ناگهان چاقویی را از زیر لباسش درآورد و ضربه ای را به سمت برادرم پرتاب کرد که چاقو [ به قسمت چپ سینه ] برادرم برخورد کرد " .

با توجه به اظهارات برادر مقتول ، کارآگاهان به تحقیق از مستأجر خانه ی پدری مقتول پرداخته و موفق به شناسایی هویت قاتل بنام "افشین . الف" ( 26 ساله ) شدند .

با شناسایی محل سکونت پدر قاتل ، کارآگاهان به تحقیق از وی پرداخته و اطلاع پیدا کردند که افشین از مدتی پیش و بدنبال متارکه پدر و مادرش ، به صورت مجردی زندگی کرده و در حال حاضر بلامکان است ؛ در ادامه و با شناسایی افراد مرتبط با افشین مشخص شد که وی در زمینه مصرف و خرید و فروش موادمخدر فعالیت دارد .

با توجه به بلامکان بودن قاتل ، آموزش اعضای خانواده افشین ( پدر و مادر ) در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و پدر قاتل در ساعت یک بامداد پسرش به اداره دهم پلیس آگاهی تهران مراجعه و فرزندش را به عنوان متهم پرونده ، تسلیم پلیس کرد .

افشین پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ صرحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و در خصوص روز جنایت نیز به کارآگاهان گفت : " شب ها برای استراحت به منزل یکی از دوستانم در منطقه خاک سفید می رفتم ؛ روز حادثه قصد ورود به خانه دوستم را داشتم که دو پسر صاحبخانه جلوی مرا گرفته و عنوان کردند که چرا به منزل آنها رفت و آمد دارم ؛ ابتدا به صورت زبانی مشاجره پیدا کردیم که در ادامه ی آن [ به صورت فیزیکی ] با یکدیگر درگیر شدیم ؛ با چاقویی که همراه خود داشتم ضربه ای را به سمت یکی از آنها پرتاب کردم که چاقو به [ مقتول ] برخورد کرد و پس از آن به سرعت از محل متواری شدم " .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اشاره به این نکته که درصد قابل توجهی از پرونده های قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ به علت حمل و استفاده از سلاح سرد می باشد عنوان داشت : به طور قطع عدم همراه داشتنن سلاح سرد می تواند یکی از علل تأثیر گذار در کاهش پرونده های قتل عمـدی باشد که طرفین درگیری بدون هرگونه انگیزه قبلی و صرفا به خاطر دلایل بسیار کوچک با یکدیگر درگیر و در ادامه ، به خاطر همراه داشتن سلاح سرد از آن استفاده کرده و در ادامه باعث وقوع جنایت می شوند " .

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در پایان این خبر عنوان داشت : "با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت " .
تهران پرس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار