نظر تتلو درباره صدای چاووشی
کد خبر: ۱۲۵۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 September 26    -    ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰
گفت و گوهای اینترنتی «دید در شب» کار تازه محمدرضا رشیدپور است. رشیدپور که به کارهای متفاوت و حضور در رسانه های متفاوت علاقه دارد. این بار گفت و های تصویری اش با چهره ها را روی سایت آپارات ارائه می کند.

هفته نامه تماشاگران امروز: گفت و گوهای اینترنتی «دید در شب» کار تازه محمدرضا رشیدپور است. رشیدپور که به کارهای متفاوت و حضور در رسانه های متفاوت علاقه دارد. این بار گفت و های تصویری اش با چهره ها را روی سایت آپارات ارائه می کند. او در اولین مصاحبه سراغ کفاشیان رفته بود و حالا با امیرحسین مقصودلو یا امیر تتلو صحبت کرده است. بخشی از حرف های این چهره خبرساز را با هم می خوانیم:

650475_197

• در محاوره با آدم های مختلف فحش می دهم و البته تمام ما در محاورات مان یک رفیق صمیمی داریم که بهش فحش می دهیم.

• هم محسن بنگر و هم پیام صادقیان از رفقای من هستند و آنها خواستند برای کمک به تیم سر تمرین بروند و من هم این کار را کردم که آن حاشیه ها پیش آمد… البته فکر می کنم اینکه پرسپولیس را درگیر حاشیه کردم، زیاد هم بد نشد؛ چون این حاشیه ها هم نوعی تبلیغ است.


دوست داشتم جای علی کریمی را بگیرم. چرا نشود؟ مگر علی کریمی ۸ پا دارد؟ می خواستم صبح تا شب تمرین کنم. چون قبل تر این کار را کرده بودم و این باور را دارم که اگر بخواهم می توانم. تیموریان هم عین من دم(!) {موهای دم اسبی} دارد. ریش هایش هم کم پشت است وگرنه ریش هایش را هم بلند می کرد. ای کاش وقتی می خواستم فوتبال بازی کنم لااقل یک تست از من می گرفتند. آن موقع روزی چهار ساعت می دویدم و آمادگی بدنی فوق العاده ای داشتم، اما از من تست نگرفتند.

• در حال عکس یادگاری گرفتن با تعدادی از هواداران بودم که ناگهان دیدم یک نفر چاقو گذاشت پشت سرم و مرا برد داخل ماشینی که چهار نفر دیگر هم در آن بودند. به خاطر آن ماجرا شکایت هم کردم اما الان آنها را بخشیده ام چون فکر می کنم خدا خودش بزرگترین قاضی است. اگر هم ماجرا ساختگی بوده و برای معروفیت، باز هم دمم گرم چون انگشتم به این واسطه حس کامل ندارد!!!

• پول پیش خانه ام را در ایران نداشتم و در همان حین از خارج از ایران پیشنهاد خوبی بهم ارائه شد به همراه کار و خانه. این شد که به دوبی رفتم اما از جایی به بعد حس کردم که در حال دیرشدن هستم و برای همین برگشتم. من بچه طلاقم و بچه طلاق بدی هستم. یادم می آید خیلی از لحاظ مالی تحت فشار بودیم و حتی به همراه مادرم رفتیم کمیته امداد و فرم پر کردیم برای دریافت کمک… اینها را هیچ وقت فراموش نمی کنم.

• من شرایطم با بازیگران و خوانندگانی که حقوق بگیر هستند، فرق می کند. آنها حقوق می گیرند و باید برخی موارد را رعایت کنند. اما من، نه. من فقط رعایت حال طرفدارانم را می کنم. من که آدمی از دستگاه حکومتی نیستم که «بق بقو» گفتن ام ایرادی داشته باشد. «بق بقو» حرف بدی نیست و نه فحش است و نه بی احترامی… ابایی ندارم از اینکه بگویم «بق بقو»ام! حالا چنین آدمی نباید برای انرژی هسته ای بخواند؟

• قطعه انرژی هسته ای را برای گرفتن مجوز نخواندم. ما یک پکیجی را برای اجرا به دوستانی ارائه کردیم که واقعا بزرگ ما هستند و آنها هم وقتی کیفیت و قدرت کار را دیدند همکاری کردند. کار من قوی بود که قبول کردند.

• من هم در حد خودم شاعرم و می توانم چنان دوپهلو بنویسم که هیچ کس نفهمد؛ اما چون همه مخاطبانم تحصیل کرده نیستند ترجیح می دهم ساده بنویسم. وقتی تنها تریبون ما فضای مجزی است و جز آن هیچ تریبون دیگری نداریم و در مقابل دوستان دیگر با تریبون های مختلف شان به ما فحش می دهند یعنی حق استفاده از اینستاگرام را هم نداریم؟ حتما خدا ناظر بوده ولی اگر کسی فحش خورده حتما حقش بوده.

علی لهراسبی: اصلا نمی شناسم. نه کارهایش را دیده ام و نه حتی چهره اش را.

محمدرضا شجریان: استاد/ متاسفانه تحت تاثیر موسیقی اش نیستم و سبک سنتی را دوست ندارم.

جمشید مشایخی: استاد/ دلم نمی خواهد بازیگر شوم و اگر شدم در فیلم اردشیر احمدی (رقیق کلیپ ساز تتلو) بازی می کنم.

آرمین ۲AFN: رپ- پاپ/ رفیق سابق و رفیق بی معرفت الان!

ایرج قادری: استاد

علی کریمی: استاد

محمدرضا گلزار: آرتیست/ برای گلزار آهنگ هم ساخته ام اما همخوانی ما دو نفر جور در نمی آید، چون سبک هایمان به هم نمی خورد.

اردلان طعمه: دوستی شبیه به فرزند/ چشمان قشنگی دارد.

آمانو (رئیس آژانس انرژی هسته ای): تتلو او را نمی شناخت و وقتی رشیدپور او را معرفی کرد و گفت تو که برای انرژی هسته ای خوانده ای چطور او را نمی شناسی؟ گفت: «من برای مردم ایران خواندم و نمی دانستم ایشان آژانس هم دارد! یعنی زنگ بزنیم ماشین می فرستد؟؟!» (با خنده)

مسعود کیمیای: استاد/ اگر کیمیایی بگوید برایم بازی کن حتما این کار را می کنم.

برج میلاد: نامرد! خیلی ها را در خود جای داد که حق شان نبود، اما من که حقم بود آنجا کنسرت بگذارم نتوانستم… اینجا رشیدپور درباره دلیل کنسرت نگذاشتن چاووشی از تتلو پرسید و او گفت: «فکر می کنم آن صدا را نمی توان لایو (زنده) اجرا کرد».

محمدجواد ظریف: استاد.

توافق هسته ای: نظر خاصی ندارم.

حسن روحانی: رئیس جمهوری که چیز بدی ندیده ام از ایشان.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
1
7
همینمون مونده بود ایشان صاحب نظر هم بشود و از کلیپ ساختن تا انرژی هسته ای و بازی فوتبال وتهیه قورمه سبزی و مزه خوراک میگو و ......بوق و......بوق هم نظر بدهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار