آنچه باید از مفهوم تاتو بدانید
کد خبر: ۱۲۵۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 26    -    ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
تاتو طراحی دائم بر روی پوست است که شما به سختی می توانید آن را پاک کنید یا تغییر دهید. از این روی، بهتر است چه به عنوان تاتو آرتیست و چه به عنوان مشتری، از معانی و مفهوم طرح های تاتو که مد نظر شماست آگاهی داشته باشید تا یک تاتوی خوب، ماندگار و با مفهوم بر بدن خود نقش بزنید. در ادامه به توضیح تعدادی از مفهوم طرح های تتو خواهیم پرداخت. با ما باشید.

آنچه باید از مفهوم تاتو بدانید   به گزارش «تابناک با تو»؛ تاتو طراحی دائم بر روی پوست است که شما به سختی می توانید آن را پاک کنید یا تغییر دهید. از این روی، بهتر است چه به عنوان تاتو آرتیست و چه به عنوان مشتری، از معانی و مفهوم طرح های تاتو که مد نظر شماست آگاهی داشته باشید تا یک تاتوی خوب، ماندگار و با مفهوم بر بدن خود نقش بزنید. در ادامه به توضیح تعدادی از مفهوم طرح های تتو خواهیم پرداخت. با ما باشید.

 

آنچه باید از مفهوم تاتو بدانید

پروانه:

تتوی پروانه به معنی تغییرات است ،این مفهوم از این واقعیت برگرفته شده که لارو یا کاتر پیلار از طریق دگرگون شدن به پروانه تبدیل میشود.
با تتو کردن یک پروانه بر روی بدن خود واژه هایی چون تولد دوباره، تحول، عشق، عناصر طبیعی، فیض و معنویت را به همراه خواهید داشت.

آنچه باید از مفهوم تاتو بدانید

نقطه ویرگول (semi-colons):

شما در خواندن کتاب حتما بارها با این علامت روبرو شده اید ،وقتی استفاده شده که نویسنده خواسته مکث کند اما جمله اش به پایان نرسیده است.
این طرح را نیز با همین معنی تاتو خواهید کرد ،زمانی که میخواهید پس از استراحت دوباره شروع کنید ،به پایان رسانده اید ولی به پایان نرسیده اید…

آنچه باید از مفهوم تاتو بدانید

لنگر:
تاتوی لنگر سال هاست که محبوب شده و به معنی ثبات ، پایداری و قدرت در شرایط سخت میباشد ،همچنان که لنگر در طوفان های سهمگین از جا به جایی کشتی جلوگیری میکند.

آنچه باید از مفهوم تاتو بدانید

سنجاقک:

از آنجایی که پروانه دو زیست است و میتواند در خشکی و هم در آب زندگی کند ،همچنین قدرت پرواز کردن را دارد ،از این رو شخصی که سنجاقک را روی بدن خود تتو میکند به دنبال مفهوم تغییرات مثبت و آزادی میباشد.
این نماد همچنین نماد شادی ،شجاعت و قدرت است.

آنچه باید از مفهوم تاتو بدانید

مرغ مگس خوار:

این طرح مفهوم های زیادی دارد اما بیشتر نشان دهنده زندگی، عشق و آزادی است.

آنچه باید از مفهوم تاتو بدانید

اینگاز (inguz):
برگرفته از یونانی ها و وایکینگ ها به معنی ادامه یادگیری و ترجمه ضرب المثل “خواستن توانستن است” میباشد.

آنچه باید از مفهوم تاتو بدانید

 منبع:inkingstudio

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
0
معنی تتو سیاره زحل چیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار