گران‌ترین حلقه ازدواج سال ۲۰۱۷
کد خبر: ۱۲۵۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 25    -    ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
تصویر زیر حلقه ازدواج کِسِنیا ساریتسینا مدل مشهور روسی و یک تاجر مشهور را نشان می‌دهد. این حلقه حدود ٩ میلیون دلار یعنی حدود ٣۵ میلیارد تومان قیمت دارد.

گران‌ترین حلقه ازدواج سال ۲۰۱۷تصویر زیر حلقه ازدواج کِسِنیا ساریتسینا مدل مشهور روسی و یک تاجر مشهور را نشان می‌دهد. این حلقه حدود ٩ میلیون دلار یعنی حدود ٣۵ میلیارد تومان قیمت دارد. عروسی این دو نفر که در روسیه برگزار شده است تا به حال بزرگترین عروسی سال ۲۰۱۷ میلادی بوده است.

گران‌ترین حلقه ازدواج سال ۲۰۱۷

نکات مهم در خرید و انتخاب حلقه ازدواج

حلقه از طلاست تا ارزشمندی و ماندگاری عشق عروس و داماد به یکدیگر را نشان دهد و شکل آن حلقوی است، زیرا حلقه به دور خودش می‌چرخد و هرگز انتهایی نخواهد داشت و نماد این است که علاقه‌ی عروس و داماد به هم پایانی ندارد. در دست داشتن حلقه نشانه‌ی تعهد داشتن زوج در طول زندگی به یکدیگر است و از آن جایی که زوج هرگز آن‌ها را از دست هایشان بیرون نمی‌آورند انتخاب حلقه امری مهم تلقی می‌شود.

در انتخاب حلقه دقت کنید قبل از خریدن آن کمی فکر کنید و ببینید دقیقا چه حلقه‌ای با چه ویژگی‌هایی می‌خواهید تا بتوانید راحت‌تر انتخاب کنید.

گران‌ترین حلقه ازدواج سال ۲۰۱۷
♦ فرق حلقه با انگشتر

توجه داشته باشید که حلقه با انگشتر فرق دارد. انگشتر‌های بزرگ و پرنگین حلقه به شمار نمی‌آیند، حلقه معمولا ظریف است که گاهی بدون نگین و ساده است و گاهی روی آن یک ردیف نگین قرار دارد گاهی نیز می‌تواند یک نگین درشت روی آن کار شده باشد.

اگر خیلی نسبت به طرح و نقشه‌ی حلقه ازدواج تان حساس هستید و مدل‌های موجود در بازار را نمی‌پسندید می‌توانید یک جواهر سازی معتبر پیدا کنید و حلقه‌ی مورد نظرتان را به او سفارش دهید. برای پیدا کردن مدل مورد نظرتان می‌توانید از قسمت مقالات سایت مدل‌های مختلف حلقه عروسی را جست و جو کنید.

♦ حلقه ساده یا پر نگین

اگر به دنبال یک حلقه‌ی ارزشمند هستید می‌توانید حلقه‌ای بخرید که نگین‌های درشت‌تر و کم تری داشته باشد. حلقه‌های تک نگین می‌توانند یک انتخاب ارزشمند باشند.

در صورتی که حلقه‌ی شما نگین دارد حتما توجه کنید که هر نگین در یک قاب محکم شده باشد، چون در غیر این صورت احتمال افتادن و جداشدن نگین‌ها بیشتر است. نگین‌هایی که با چسب چسبیده اند یا قاب محکمی ندارند ممکن است با ضربه و زمین خوردن از حلقه جدا شوند.

گران‌ترین حلقه ازدواج سال ۲۰۱۷

حلقه‌ای را انتخاب کنید که برای دست شما تنگ و کیپ نباشد، چون شما می‌خواهید این حلقه را یک عمر به دست کنید و در طول این سال‌ها ممکن است کمی چاق شوید. معمولا حلقه را نیم سایز بزرگ‌تر از اندازه‌ی دست خریداری می‌کنند، زیرا حلقه اگر گشاد هم باشد از دست تان لیز می‌خورد و می‌افتد.

بهترین حالت برای عروس خانم‌ها این است که یک حلقه‌ی ساده برای دم دست و انجام کار‌های منزل و … بخرند و یک حلقه‌ی نگین دار (یک ردیف نگین یا یک نگین درشت) برای زمانی که می‌خواهند به میهمانی بروند بخرند.

از خریدن حلقه‌هایی که گوشه‌ها و زائده‌های تیزی دارند بپرهیزید، زیرا تیزی آن‌ها در هنگام کار‌های روزانه و یا لباس پوشیدن به این سو و آن سو و حتی به پوست بدن گیر می‌کنند.

خریدن حلقه‌های جفت را برای آن‌هایی که به دنبال سمبولی برای ازدواج شان هستند توصیه می‌کنیم. مردم می‌توانند یک زوج را از روی حلقه‌های جفت شان در میهمانی‌ای که میهمان‌ها زیاد با یکدیگر آشنا نیستند بشناسند. البته هنگام خرید حلقه‌ی جفت دقت کنید که رنگ طلا سفید یا زرد بودن آن و شکل حلقه به دست هر دوی عروس و داماد بیاید و حلقه‌ی عروس کمی مردانه و حلقه‌ی داماد دارای خصوصیات زنانه نباشد.

♦ روش درست دست کردن حلقه

طریقه‌ی درست دست کردن حلقه در روز عقد بدین صورت است که دست چپ همسرتان را به آرامی در کف دست چپ خودتان بگذارید بدون آن که دستش را محکم گرفته یا به آن فشار آورید سپس با دو انگشت شست و سبابه‌ی راست تان حلقه را به آرامی در انگشت او بیندازید.

♦ نگهداری حلقه

حلقه نیاز به مراقبت دارد و برای این کار باید به چند نکته توجه کنید:
اولا حتی الامکان با حلقه دستشویی نروید و یا با آن ظرف نشویید، زیرا احتمال افتادن نگین، آلودگی و کدر شدن حلقه وجود دارد.
دوم این که هرگز حلقه را با صابون نشوئید، زیرا شفافیت خود را از دست می‌دهد و جرم می‌گیرد. در صورت استفاده‌ی مکرر از حلقه تان بهتر است سالی یکبار آن را برای آبکاری به همان فروشگاهی بیرید که حلقه را از آن خریده اید تا مثل روز اول نو و شفاف شود.

هنگام خرید حلقه خسیس نباشید و برای این بخش از ازدواج تان راحت‌تر هزینه کنید. زیرا حلقه نماد پیوند شما در تمام سال‌های عمرتان است و در بیش‌تر خانواده‌ها به صورت یادگاری نسل به نسل منتقل می‌شود. ضمنا اگر خیلی اقتصادی فکر می‌کنید می‌توانید از یک بعد دیگر نیز به آن نگاه کنید: حلقه از طلاست و طلا همیشه ارزشمند است و جز سرمایه و پس انداز‌های ایرانیان محسوب می‌شود.

♦ حک اسم یا تاریخ عروسی روی حلقه

اگر دوست داشته باشید می‌توانید تاریخ ازدواج تان و یا اسم خود و همسرتان را درون حلقه‌ی ازدواج تان حک کنید. امروزه اکثر طلا فروشی‌ها این کار را انجام می‌دهند و هزینه‌ی ناچیزی را در قبال این کار دریافت می‌کنند. البته بهتر است حلقه‌های تان را به بعضی از طلا فروشی که با دستگاه مخصوص این کار را انجام می‌دهند بسپارید. زیرا در بعضی از طلا فروشی‌ها این کار را با دست انجام می‌دهند که نه تنها زیبایی نخواهد داشت بلکه از ارزش حلقه تان نیز می‌کاهد.

اگر قصد خرید حلقه‌ی جفت داشتید از این که حلقه‌ی آقای داماد گران‌تر شد تعجب نکنید. معمولا حلقه‌ی آقایان به خاطر بزرگ بودن انگشتان شان طلای بیشتری دارد و در نهایت گران‌تر از حلقه‌ی خانم‌ها می‌شود.

پورتال رنگی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
0
با دلار جهانگيري حساب كردي؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار