تکذیب وجود مخدر کروکودیل در کشور
کد خبر: ۱۲۵۱۹
تاریخ انتشار: 2015 September 26    -    ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا وجود مخدر کروکودیل در کشور را تکذیب کرد و گفت:‌ تا کنون هیچ موردی مبنی بر ورود کروکودیل در کشور و مصرف آن از سوی شهروندان گزارش نشده است.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا وجود مخدر کروکودیل در کشور را تکذیب کرد و گفت:‌ تا کنون هیچ موردی مبنی بر ورود کروکودیل در کشور و مصرف آن از سوی شهروندان گزارش نشده است.

سردار علی مویدی در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که صبح امروز در یکی از هنرستان‌های دخترانه منطقه قلهک برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که با نشان دادن تصاویری که گفته می‌شود مربوط به مصرف مخدر کروکودیل در کشور است، گفت: وجود کروکودیل در ایران را کاملا تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر آزمایشگاهی دارد که در آن تمامی مواد مخدر مورد ارزیابی قرار گرفته و چنانچه از ورود مواد مخدر جدید به داخل کشور مطلع شویم نتایج آن را به ستاد مبارزه با مواد مخدر و همین طور افکار عمومی منتقل خواهیم کرد.

ظرف مدت کمتر از ۱۰ روز می‌توانیم معتادان متجاهر را جمع آوری کنیم

مویدی درباره سرانجام و نتایج جلسات مشترک با وزیر کشور پیرامون مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان نیز گفت: پلیس در خصوص جمع آوری معتادان اقدامات لازم را انجام داده و به نوعی می‌توانم بگویم که در میان دستگاه‌های مسئول نیروی انتظامی تنها دستگاهی است که از آمادگی ۱۰۰ درصدی برای جمع آوری معتادان برخوردار است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اضافه کرد: ما آمادگی کامل داریم که معتادان و خرده فروشان مواد مخدر را در سراسر کشور جمع آوری کنیم و دستور العمل‌های آن نیز ابلاغ شده است، تنها منتظر تامین زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای این کار هستیم و در آن صورت همانطوری که بارها گفته شده و فرمانده محترم ناجا نیز به آن تاکید داشته‌اند ما می‌توانیم ظرف مدت کمتر از ۱۰ روز کلیه معتادان متجاهر را جمع آوری کنیم.

مویدی در واکنش به اظهارات قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر مبنی بر اینکه جمع آوری معتادان در سراسر کشور به اعتباری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد گفت: به نظر من با اعتباری کمتر از این نیز می‌توان اقدام به جمع آوری معتادان و خرده فروشان کرد. به شرط آنکه تمامی دستگاه‌های مسئول پای کار بیایند و وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار