هویت مردی که با گریم خود را «خاشقجی» جا زد+عکس
کد خبر: ۱۲۵۱۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 22    -    ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰

یک منبع خبری ترکیه‌ای در گفتگو با سی‌ان‌ان اعلام کرد از طریق بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته مشخص شد فردی که با لباس جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی از کنسولگری عربستان خارج شده، مصطفی المدنی (یکی از اعضای تیم ۱۵ نفره ترور عربستان) بوده است.

هویت مردی که با گریم خود را «خاشقجی» جا زد+عکس

مصطفی المدنی پس از قتل خاشقجی با پوشیدن لباس‌های این روزنامه‌نگار منتقد سعودی و گریم، خود را به جای او (خاشقجی) جا زده و از ساختمان کنسولگری خارج شده بود.

جمال خاشقجی از تاریخ دوم اکتبر سال جاری میلادی پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شده بود. مقامات ترکیه‌ای پیشتر اعلام کرده بودند که تعدادی فایل صوتی و ویدئویی در اختیار دارند که نشان می‌دهد یک تیم امنیتی سعودی پس از ربودن خاشقجی، او را داخل کنسولگری به قتل رسانده است.

هویت مردی که با گریم خود را «خاشقجی» جا زد+عکس

عربستان سعودی که در طول این مدت از ناپدید شدن جمال خاشقجی اعلام بی‌اطلاعی کرده بود، بامداد شنبه به ناچار اعتراف کرد که او را داخل کنسولگری به قتل رسانده است. این اعتراف عربستان، انتقاد مقامات آمریکایی زیادی را به دنبال داشت و همه آن‌ها خواستار واکنش دولت آمریکا به این اقدام عربستان سعودی شدند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
چه باحال خاشقچی در ورود به کنسول گری کم مو بوده اما در وقت خروج موهاش کاشته شده بوده. سعودی ها باید سریعترین کاشت و رشد مو رو به نام خودشون در گینس ثبت کنن. در ضمن خاشقجی در وقت خروج از سفارت یه ده کیلویی اضافه وزن پیدا کرده که معلوم می شه در سفارت با سور و سات ازش پذیرایی مفصلی کردن. بابا سعودی ها این همه خدمت به خاشقچی کردن مجانی براش مو کاشتن یه ضیافت توپ هم به افتخارش دادن. این رسمش نیست که این قدر از اون ها بد بگن و کاسه کوزه ها رو سرشون بشکنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
با۱۰میلیارد حل میشه...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار