بچه ها ترسیدند؛ سمندون دیگر ساخته نشد
کد خبر: ۱۲۴۸۷
تاریخ انتشار: 2015 September 26    -    ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰
 این بازیگر پیشکسوت ، درباره‌ی سریال «سمندون» که به تازگی از تلویزیون بازپخش شد، گفت: قرار بود سری دوم «سمندون» ساخته شود، اما متأسفانه به دلیل اینکه مطرح شد بچه‌ها می‌ترسند، ساخت سری دوم عملی نشد و کار تعطیل شد و پس از آنکه سری اول پخش شد، اجازه بازپخش به آن داده نشد و توقیف شد.

وی سپس درباره قصه‌هایی از جنس سمندون که کمتر به آن‌ها پرداخته می‌شود نیز گفت: ما در دنیا در حوزه ادبیات اول هستیم اما متأسفانه بیشتر از قصه‌ها و آثار خارجی استفاده می‌کنیم. در حالی که به قصه‌های قدیمی،‌ سنتی و قرآنی که همه قابل ساخت است کمتر توجه می‌شود در حالی که مردم این قصه‌ها را دوست دارند.

اسدزاده با بیان اینکه «سمندون» اولین کارش پس از بازگشت به ایران بوده است، یادآور شد: پس از «سمندون» بود که کار بازیگری را ادامه دادم؛ البته قصه «سمندون» را خیلی دوست داشتم و قصه خوبی بود. از آن قصه‌هایی بود که ناصر هاشمی عزیز نوشته بود و خودش هم بازی می‌کرد و کار هم خوب از آب درآمد.

اسدزاده درباره اینکه با وجود اینکه سریال «سمندون» برای کودکان ساخته شده بود کودکان کم سن و سال از این مجموعه به ویژه «سمندون» ترس داشتند نیز گفت: بعضی از قصه‌های قدیمی مثل «سمندون» هستند که در آن‌ها شخصیت‌هایی مثل غول و ... وجود دارد.

این بازیگر پیشکسوت همچنین درباره بازیگر نقش «سمندون» نیز که از دنیا رفته است، گفت: این شخصیت در تبریز درگذشت. اصلانی برای کاری به تبریز رفته بود که در آنجا در سن 70 سالگی از دنیا رفت.

داریوش اسدزاده همچنین از طرح پیشنهاداتی برای بازی در یک تله‌فیلم و فیلم سینمایی خبر داد و گفت:‌ قرار است با فیلم «50 کیلو آلبالو» به کارگردانی مانی حقیقی که تا 20 روز دیگر کلید می‌خورد همکاری کنم. همچنین تله‌فیلم «تصمیم» نیز که به‌تازگی کلید خورده است به کارگردانی مسعود دلیری ساخته می‌شود که در آن حضور دارم.

اسدزاده با وجود اینکه 92 سال از خداوند عمر گرفته است از کارش احساس خستگی نمی‌کند.

او در این زمینه گفت: به هر کاری عشق بورزید، مثلا موزیسین، نویسنده یا بازیگر باشید، وقتی عاشق باشید هیچ وقت خسته نمی‌شوید. حتی اگر 48 ساعت هم کار کنید. وقتی وارد کار اداری شده بودم، وقتی دو ساعت پشت میز می‌نشستم فرار می‌کردم. اما در سینما این تجربه را داشتم که 48 ساعت بی‌خوابی بکشم، وقتی آدم عاشق باشد خیلی چیزها را تحمل می‌کند.
ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار