کدام افراد معروف در میان کشته شدگان اند؟
کد خبر: ۱۲۴۷۱
تاریخ انتشار: 2015 September 25    -    ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
 بر اساس آخرین آمار موجود در پی حادثه منا، تعدادی از هموطنان به دلیل ازدحام بیش از حد زائران، مفقود شدند و تاکنون از وضعیت آنان خبری در دست نیست.

حجت‌الاسلام مومن که روز گذشته در حادثه منا مفقود شده بود امروز پیدا شد.

چهره دیگر غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان است که اطلاعی از سر نوشت وی در دست نیست.

مرتضی رکن آبادی، برادر سفیر سابق ایران در لبنان، روز جمعه گفت: «از دیشب تاکنون که جویای احوال وی هستیم نتوانسته‌ایم هیچ گونه خبری به دست بیاوریم.»وی افزود: « تلفن همراه برادرم از زمان حادثه تاکنون هیچ پاسخی به تماس‌های مکرر ما نمی‌دهد.»

مرتضی رکن آبادی، با تکذیب خبر یکی از خبرگزاری‌های لبنانی مبنی بر فوت برادرش گفت: «فعلا هیچ خبری از فوت وی برای ما مسجل نشده است و فقط می‌توانیم بگوییم که برادرم جزء مفقودان حادثه منا است.»

همچنین دو نفر از اعضای تیم رسانه ملی مفقود شدند که جستجو برای یافتن خبری از آن‌ها همچنان ادامه دارد.

رئیس ستاد حج و زیارت صدا و سیما در گفتگویی از مفقود شدن ۲ تن از اعضای تیم اعزامی صدا وسیما خبر داد و بیان داشت: متأسفانه در بین اعضای اعزامی صدا و سیما دو تن از همکارانمان اکه در محل حادثه حضور داشتند از زمان بروز حادثه تاکنون مفقود شده‌اند.وی افزود: علی رغم ممانعت‌های عوامل عربستان و همکاری نکردن آن‌ها در جستجوی مفقودین اما تلاش های زیادی صورت گرفت تا این عزیزان را پیدا کنیم. در این مدت تمام تلاش‍‌مان را کرده اما تاکنون هیج خبری از این عزیزان نشده است.

وی ادامه داد: تلاش برای جستجوی این دو عزیز ادامه خواهد داشت و به محض اطلاع از آن‌ها خبرهای رسیده را مطرح می کنیم.گروسی در رابطه با وضعیت سلامت دیگر اعضای تیم اعزامی صدا و سیما بیان داشت: تعدادی از همکاران که در حادثه مصدوم شدند، خوشبختانه جراحتشان تحت درمان قرار گرفته و بهبودی یافته اند و در حال حاضر نیز مشغول به انجام امور محوله و انتشار اخبار و برنامه ها هستند.

همچنین ۵ نفر از اعضای کاروان نور فعالان قرانی در حادثه منا مفقود شدند
بر اساس اخبار رسیده، نام حسن دانش و محسن حاجی حسنی کارگر نفرات اول مسابقات بین المللی قران در بین اسامی مفقودین وجود دارد.

یحیی آل اسحاق وزیر سابق اقتصاد و رئیس سابق اتاق بازرگانی تهران که در مراسم حج به سر می برد بر اساس برخی اخبار رسیده و تائید نشده در حادثه دیروز در منا در میان مفقودین به سر می برد.
الف

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار