پدر زنم باعث شرمندگی من است
کد خبر: ۱۲۳۹۲
تاریخ انتشار: 2015 September 25    -    ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۰
چندی پیش مرد جوانی با مراجه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی من به خاطر پدرزنم تصمیم به جدایی گرفتم. پدرزنم باعث خجالت و شرمندگی من است و دوست ندارم با چنین خانواده ای وصلت کنم.

 

وی افزود: وقتی با همسرم ازدواج كردم متوجه شدم که پدرززنم تا به حال سه بار ازدواج کرده و حالا باز هم می خواهد برای چهارمین بار ازدواج کند. او بعد از اینکه همسر اولش فوت کرده تا به حال دو بار ازدواج کرده و می خواهد باز هم ازدواج کند. پدرزنم با هر زنی که ازدواج می کند بعد از مدتی به اختلاف برمی خورد و از آنها جدا می شود. در این مدتی که من با همسرم ازدواج کرده ام دوبار ازدواج کرده و من هر بار هم برای خانواده ام داستانی سر هم می کنم تا آبرویم نرود. اما دیگر نمی توانم تحمل کنم. او باز هم می خواهد با زن دیگری ازدواج کند و می دانم که با این زن هم نمی تواند زندگی خوبی داشته باشد.

 

مرد جوان ادامه داد:هرچه سعی می کنم جلوی اینکارهای او را بگیرم فایده ای ندارد. هربار اعتراض می کنم هم همسرم و هم پدرزنم با من دعوا می کنند و می گویند که نباید دخالت کنی. خیلی وقت است که دارم به این موضوع فکر می کنم و در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم. می دانم که زندگی ما عاقبت خوشی ندارد و من نمی توانم این موضوعات را تحمل کنم.

 

در پایان قاضی همسر این مرد را به دادگاه احضار كرد تا صحبت های او را هم بشنود.‎
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار