سلفی هایی که جان افراد را می گیرند + عکس
کد خبر: ۱۲۳۲۹
تاریخ انتشار: 2015 September 24    -    ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
چند ماهی به پایان سال 2015 باقی مانده است و با این حال، رکورد جدیدی به ثبت رسیده است: شمار قربانیان عکس انداختن به روش سلفی به 12 نفر افزایش یافت و این آمار فاجعه بار سیر صعودی هم دارد.

در نخستین ماه های سال میلادی جاری، تعداد مرگ ناشی از انداختن عکس سلفی در مکان های نا امن و شرایط مخاطره آمیز از آمار کشته شدگان توسط کوسه، که در فصل تابستان عموماً چندین کشته دارد، پیشی گرفت.



بنابر این گزارش، سقوط از ارتفاع شایع ترین نوع مرگ بوده است و تصادفات منجر به مرگ با اتومبیل و قطار در رتبه دوم قرار دارد. اکثر این افراد جوانان 18 تا 22 سال بودند.

اخیراً یک توریست 66 ساله ژاپنی در تلاش برای گرفتن سلفی در پله های تاج محل از عقب برگشت و بدلیل ضربه مغزی جانش را از دست داد. در ماه ژوئیه (تیر و مرداد) سال جاری میلادی نیز یک شهروند میسیسیپی آمریکا برای گرفتن سلفی در پارک ملی "یلواستون" مقابل قفس گاومیش کوهان دار آمریکایی ایستاد که سهل انگاری او باعث مرگش در اثر ضربات متوالی شاخ این حیوان شد.



در ماه ژوئن (خرداد و تیر) همین سال، یک خانم 21 ساله روسی نیز با شلیک اتفاقی تفنگ در سر خود در حین گرفتن سلفی جانش را از دست داد و سراسر جهان را در شوک فرو برد.

همچنین در اوایل امسال، دو ماهیگیر روسی بدلیل نیش ماری که خیال می کردند سمی نیست، به بیمارستان منتقل شدند. آن ها بعد از مرخصی از بیمارستان عنوان کردند که قصد داشتند با این مار زنگی سلفی بیاندازند! پزشکان ادعا کردند که دست یکی از آنان باید قطع می شد ولی اقدامات پزشکی بجا مانع از این کار شد.




جالب است بدانید که پارک "واترتون کانیون" در کلورادو، آمریکا دو هفته پیش تعطیل شد. علت: شهروندان آمریکایی دست از سلفی گرفتن با خرس ها بر نمی دارند!



موارد بالا و چندین مورد مرگ دیگر در حین انداختن سلفی باعث شد تا مقامات روسیه درصدد تهیه دفترچه ایمنی مصور برای اطلاع رسانی خطرات سلفی در مکان های خطرناک برآیند.



یلنا آلکسیوا، سخنگوی دولت روسیه، در خصوص این اقدام عجیب گفت: این دفترچه به شهروندان ما کمک می کند تا سلفی امن تری بگیرند. هیچ کس دوست ندارد یک سلفی آخرین عکس زندگی اش باشد.


راننده ناشی در حین انداختن سلفی با ماشین روبرویی برخورد می کند

این ها تنها تعدادی از مرگ های ناشیانه در هنگام گرفتن سلفی است. از سال 2014 میلادی تاکنون 19 نفر به طرق مختلف کشته شده اند.
اسپوتینگ نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار