آخرین وضعیت مهدی فخیم زاده به روایت رفیق‌اش
کد خبر: ۱۲۳۰۴۸
تاریخ انتشار: 2018 October 01    -    ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲

خسرو امیر صادقی درباره آخرین اوضاع جسمانی مهدی فخیم زاده گفت: خوشبختانه با وجود آنکه پزشک این هنرمند تاکید داشتند که او نباید تحرک زیادی داشته باشد، ساخت آخرین اثرش را به پایان رساند و اکنون جای هیچ گونه نگرانی درباره اوضاع جسمانی او نیست.

آخرین وضعیت مهدی فخیم زاده به روایت رفیق‌اش

دوست و همکار مهدی فخیم زاده، با بیان اینکه اکنون این هنرمند خارج از تهران در حال استراحت است به ایسنا گفت: مهدی فخیم زاده برای طی کردن دوران نقاهت خود از تهران خارج شده است و با توجه به توصیه‌های پزشک ایشان چند روز دیگر می‌تواند به تهران برگردد.

او یادآور شد: آقای فخیم زاده از همان روزهای اولی که از بیمارستان مرخص شدند پزشکان تاکید داشتند که نباید کار سنگین انجام دهد و حرکت کند اما از آنجایی که فرد مسئولیت پذیری است با وجود آنکه تهیه کننده فیلم «مشت آخر» هم گفته بودند که می‌توانیم ادامه فیلمبرداری و سکانس‌های باقی مانده را بعدا انجام دهیم، او نپذیرفت و کارها را تمام کرد.

او با بیان اینکه فشار کار باعث شد دوباره مقداری حالشان دگرگون شود، گفت: او اکنون به توصیه پزشکش باید استراحت مطلق داشته باشد، کم تحرک کند، حتی نباید مکالمه زیادی هم با اطرافیانش داشته باشد تا لخته‌ای که ایجاد شده به طور کامل برطرف شود. با این حال حال‌شان بسیار خوب است و جای هیچگونه نگرانی نیست.

 مهدی فخیم زاده که در شمال کشور مشغول فیلمبرداری آخرین سکانس‌های فیلم سینمایی جدیدش با نام «مشت آخر» بود، هنگامی که سوار موتورسیکلت بود دچار یک تصادف شدید با موتورسیکلت دیگری شد که با وجود نداشتن شکستگی، به دلیل ضربه واردشده به سر در بیمارستان «طالقانی» چالوس بستری و سپس به تهران منتقل شد و در نهایت ۱۳ تیرماه از همان بخش از بیمارستان ترخیص شد.

فخیم‌زاده در طول سال‌ها فعالیت هنری ساخت فیلم‌هایی همچون «همسر»، «همسفر»، «مسافران مهتاب»، «تاواریش» و «خواستگاری» را در کارنامه کاری خود دارد و در فیلم‌ها و سریال‌هایی مانند «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، «تنهاترین سردار»، «ولایت عشق»، «خواب و بیدار»، «مختارنامه» و «دندون طلا» بازی کرده است.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار