آموزش تصویری تمیز کردن میگو به سبک حرفه‌ای ها!
کد خبر: ۱۲۲۵۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 28    -    ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
اگه اهل غذاهای دریایی هستید و تو غذاهاتون میگو هم استفاده میکنید، خوبه که پاک کردن میگو رو هم یاد بگیرید چون گاهی ممکنه در شرایطی قرار بگیرید که نیاز باشه پوست کندن میگو رو خودتون انجام بدید. حتی اگه در نزدیکی دریا زندگی کنید و به میگو تازه دسترسی داشته باشید،

آموش تصویری تمیز کردن میگو به سبک حرفه‌ای ها!اگه اهل غذاهای دریایی هستید و تو غذاهاتون میگو هم استفاده میکنید، خوبه که پاک کردن میگو رو هم یاد بگیرید چون گاهی ممکنه در شرایطی قرار بگیرید که نیاز باشه پوست کندن میگو رو خودتون انجام بدید. حتی اگه در نزدیکی دریا زندگی کنید و به میگو تازه دسترسی داشته باشید، میتونید میگو رو با پوست فریز کنید که تازه تر بمونه و بعد هنگام مصرف، پوست اونها رو جدا کنید. به هرحال اگه میگو دوست دارید، بد نیست پوست کندن و تمیز کردن اون رو هم یاد بگیرید. پس در ادامه مطلب با من همراه باشید.

آموش تصویری تمیز کردن میگو
پوست کندن میگو با دست

برای پوست کندن میگو با دست بهتره که اول پاهای ریز زیر شکمش رو جدا کنید. میگو رو با یک دستتون گرفته و با دست دیگه به راحتی می تونید پاهاش رو جدا کنید.

آموش تصویری تمیز کردن میگو

جدا کردن پاهای میگو

از همون قسمت زیر میگو که پاها رو جدا کردید، انگشت شصتتون رو زیر پوست میگو فشار بدید تا بالا بیاد و بتونید به راحتی پوست میگو رو از گوشتش جدا کنید.

آموش تصویری تمیز کردن میگو

بیرون آوردن پوست میگو

در بعضی از دستورات غذایی مثل کوکتل میگو شما به میگو دم دار نیاز دارید. پس توی این مرحله بعد از جدا کردن پوست، اجازه میدید که دم میگو باقی بمونه.

آموش تصویری تمیز کردن میگو

میگو پاک شده همراه با دم

اما اگه میخواید دم میگو رو هم از اون جدا کنید، قسمت انتهایی میگو رو با یک دست و دم میگو رو با دست دیگه گرفته و به آرامی بکشید تا دم میگو هم جدا بشه.

آموش تصویری تمیز کردن میگو

جدا کردن دم میگو


پوست کندن میگو با قیچی آشپزخانه

برای جدا کردن پوست به کمک قیچی، نوک قیچی رو بین پوست و گوشت میگو از قسمت بالای اون یعنی کمر میگو، قرار داده و پوست رو تا رسیدن به دم میگو با قیچی برش بزنید.

آموش تصویری تمیز کردن میگو

برش زدن پوست میگو

بعد به راحتی با دستتون پوست میگو رو از قسمت برش زده جدا کرده و گوشت میگو رو از اون بیرون بیارید. دم میگو رو هم در صورتی که خواستید جدا کنید، به روشی که در بالا توضیح داده شد، عمل کنید.

آموش تصویری تمیز کردن میگو

تمیز کردن رگ سیاه میگو

بعد از اینکه به یکی از روش های بالا پوست میگو رو جدا کردید، به کمک یک چاقو نوک تیز، پشت کمر میگو رو یک برش از ابتدا تا انتها ایجاد کنید.

آموش تصویری تمیز کردن میگو

برش زدن کمر میگو به وسیله چاقو

حالا باید به دنبال یک رگ مشکی بگردید، معمولا میگوهای درشت تر رگ بزرگ تری دارن که در واقع داخل اون چیزهایی هست که قبل از صید، میگو خورده. ممکنه خیلی از میگوها مخصوصا میگوهای ریزتر اصلا این رگ رو نداشته باشن. به کمک چاقو اون رگ رو از گوشت میگو جدا کرده و اون رو بیرون بیارید.

آموش تصویری تمیز کردن میگو

جدا کردن رگ سیاه پشت کمر

حالا کافیه که میگوها رو به خوبی بشورید و برای تهیه غذای مورد نظرتون استفاده کنید.

دونفره

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Thailand
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
خوب فیلمشو بگذار برای آموزش چرا خودت و مردم را به زحمت می اندازی؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
حجم دانلودش بالا ميشد :) اين بهتره به نظر من
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار