سقوط مرگبار و پایان رابطه نامشروع
کد خبر: ۱۲۲۵۵
تاریخ انتشار: 2015 September 23    -    ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
ساعت 21 روز گذشته ماموران پلیس پایتخت در تماس اهالی خیابانی در جنوب تهران در جریان سقوط مرگبار مرد جوانی از طبقه چهارم ساختمانی مسکونی قرار گرفتند. با حضور ماموران پلیس و به دستور بازپرس جنایی تحقیقات از زوج جوان ساکن طبقه چهارم آغاز شد. مرد 34 ساله در بازجویی ها مدعی شد ساعتی قبل وقتی از سر کار به خانه آمدم متوجه اضطراب همسرم شدم. رفتار او مثل همیشه نبود، به همین دلیل به رفتارش مشکوک شدم و در بررسی خانه متوجه حضور مرد غریبه ای شدم. مرد جوان وقتی مرا دید از ترس خودش را از پنجره به بیرون پرت کرد. وقتی موضوع حضور مرد غریبه را از همسرم پرسیدم، او با گریه اعتراف کرد چند وقتی است با مرد کارخانه دار آشنا شده و با او رابطه دارد.

با شناسایی هویت مرد کارخانه دار، زن جوان بازداشت شد و به رابطه با او اعتراف کرد.

روز گذشته با انتقال زن جوان به دادسرای امور جنایی، او با اعتراف به دوستی با شروین گفت: می دانستم او همسر و فرزند دارد اما به خاطر این که کارخانه دار بود و وضع مالی خوبی داشت، مخفیانه با او دوست شدم و رابطه پنهانی ما ادامه پیدا کرد. او روز گذشته به دیدنم آمد که دقایقی بعد همسرم سررسید و راز ارتباط پنهانی ام فاش شد. شروین هم از ترس خودش را به بیرون پرت کرد.

با اظهارات زن جوان پرونده او به اتهام رابطه نامشروع به دادگاه کیفری ارسال و تیمی از ماموران پلیس آگاهی به دستور محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تحقیقاتشان را برای مشخص شدن نحوه سقوط مرگبار مرد جوان آغاز کردند.
جام جم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار