نجات بیماران آنفاکتوس قلبی در یک ساعت و نیم اول
کد خبر: ۱۲۲۴۸
تاریخ انتشار: 2015 September 24    -    ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
 مسعود قاسمی رئیس انجمن قلب و عروق در مراسم افتتاحیه هفدهمین کنگره سراسری تازه‌های قلب و عروق  گفت: در کنگره امسال  علاوه بر بررسی دستاوردهای چند سال اخیر در زمینه درمان‌های مدرن و پیشرفت‌های کم صورت گرفته نیز به بحث و تبادل نظر خواهیم پرداخت.

وی افزود: از موضوعات مهم، ارایه مقالات برتر در این کنگره است که تعداد 21 مقاله از بین تمامی مقالات ارسال شده به دفتر انجمن انتخاب و در برنامه‌های کنگره ارایه و به بحث گذاشته خواهد شد. همچنین تعدادی از این مقالات نیز به صورت پوستر در دید پزشکان و متخصصان قرار خواهد گرفت.

قاسمی یکی از موضوعات مهم در کنگره را بررسی آنفاکتوس‌های قلبی برشمرد و گفت: در این کنگره روش‌های نوین و جدید ارایه خدمات به بیماران دچار آنفکتوس قلبی بررسی خواهد شد؛ همچنین نقش ارجاع سریع  این بیمار و دسترسی آنها به امکانات بیمارستانی  و پزشک متخصص نیز مورد ارزیابی و بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: آمارها نشان می‌دهد بیماران آنفکتوس که در زیر یک ساعت و نیم اول به امکانات بیمارستانی دسترسی پیدا می‌کنند قادر به درمان خواهند بود و این مساله از بروز حادثه‌های بعدی جلوگیری خواهد کرد؛ همچنین این امر ضمن زنده نگه داشتن بیمار از بسیاری هزینه‌‌های درمانی که به بیمار و بیمه‌ها تحمیل می‌شود جلوگیری خواهد کرد.

وی در پایان گفت:  همچنین در این کنگره آماده ارایه به کارگیری روش‌های درمانی و موضوع بسیار مهم داروهای نسل جدید و همچنین مسایل تشخیصی پیشرفته  به جامعه قلب و عروق کشور هستیم.

هفدهمین کنگره سراسری تازه‌های قلب و عروق از 31 شهریور تا 3 مهرماه در محل سالن همایش‌های بین‌المللی رازی در حال برگزاری است.
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار