آموزش کانتورینگ کاربردی برای انواع شکل های صورت
کد خبر: ۱۲۲۳۹۲
تاریخ انتشار: 2018 September 25    -    ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
تکنیک کانتورینگ یکی از مهم‌ترین روش‌های آرایشی در چند سال اخیر بوده است، صرف نظر از گریم‌های سنگین، استفاده از یک کانتورینگ سبک مطابق با شکل صورت، یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن یک آرایش زیبا است.

آموزش کانتورینگ کاربردی برای انواع شکل های صورت‌می‌توان گفت: تکنیک کانتورینگ یکی از مهم‌ترین روش‌های آرایشی در چند سال اخیر بوده است، صرف نظر از گریم‌های سنگین، استفاده از یک کانتورینگ سبک مطابق با شکل صورت، یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن یک آرایش زیبا است. برای رسیدن به این منظور در مطلب زیر با آموزش کانتورینگ برای شکل‌های مختلف صورت اعم از قلبی، بیضی، گرد، مربعی و الماسی شکل آشنا خواهید شد که می‌توانید در آرایش صورت روزانه از آن استفاده کنید.
آموزش کانتورینگ صورت

کانتورینگ صورت‌های الماس شکل

آموزش کانتورینگ کاربردی برای انواع شکل های صورت

برای کانتورینگ صورتی که الماسی شکل به نظر می‌رسد باید به میزان سبک زیر استخوان‌های گونه را کانتور کنید، به گزارش پرشین وی از گیجگاه‌ها شروع کرده و هرچه به سمت وسط گونه می‌رسید، رنگ را ترکیب کنید. این کار روی صورت شما یک زاویه طبیعی ایجاد خواهد کرد، بدون آنکه مواد خیلی زمخت و سنگین به نظر برسد.

کانتورینگ صورت‌های قلبی شکل

آموزش کانتورینگ کاربردی برای انواع شکل های صورت

صورت قلبی شکل تماما مربوط به منحنی‌های روی صورت است. شما باید به شکل عدد “۳” لاتین از بالای پیشانی به سمت زیر استخوان‌های گونه و نوک چانه کانتور کنید. یک قلموی بزرگ پودر و یک برنزر طبیعی برای انجام این تکنیک ایده آل است.

کانتورینگ صورت‌های بیضی شکل

آموزش کانتورینگ کاربردی برای انواع شکل های صورت

اگر شما فردی با صورت بیضی شکل هستید، پودر کانتورینگ خود را در اطراف پیشانی و زیر استخوان‌های گونه بزنید. حتما به طور کامل این نقاط را ترکیب کنید تا روی پوست سنگین و برجسته به نظر نرسد. یکی از ترفند‌های اجتناب از این مشکل این است که برنزر خود را در خط رویش طبیعی موهایتان ترکیب کنید تا یک دست به نظر برسد.

کانتورینگ صورت‌های گرد

آموزش کانتورینگ کاربردی برای انواع شکل های صورت

افرادی که صورت گرد دارند باید کانتورینگ را در طول گیجگاه ها، اطراف پیشانی و زیر استخوان‌های گونه و همچنین در طول خط آرواره انجام بدهند تا یک زاویه اصلی روی صورت ایجاد شود. فقط به خاطر داشته باشید باید به خوبی خطوط مشخص را ترکیب کنید تا سایه‌های ایجاد شده ملایم و طبیعی به نظر برسد.

کانتورینگ صورت‌های مربعی شکل

آموزش کانتورینگ کاربردی برای انواع شکل های صورت

اگر صورت مربعی شکلی دارید، کانتورینگ را در طول پیشانی، استخوان آرواره و در زیر استخوان‌های گونه انجام دهید تا ویژگی تراشیدگی مانند صورت شما جلوه زیباتری به خود بگیرد.

پرشین وی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار