چادر زدن یک استرالیایی جلوی اپل + عکس
کد خبر: ۱۲۲۳۷
تاریخ انتشار: 2015 September 24    -    ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
منتظر ماندن مردم مقابل فروشگاههای اپل برای رسیدن به اولین آیفون جدید قابل عرضه در این فروشگاه موضوع تازه ای نیست و اپل قصد دارد به این مسئله خاتمه دهد.
 
اما یک مرد استرالیایی تا امروز دو هفته می‌شود (حتی قبل از رونمایی آیفونهای جدید) که با هدف دیگری مقابل فروشگاه اپل در سیدنی چادر زده است.

یک استرالیایی دو هفته مقابل اپل چادر زد! 
لیندسی هاندمر، یک خبرنگار آزاد فن آوری است که ماموریت دارد اولین آیفون قابل عرضه در روز جمعه را بدست بیاورد. وی قصد دارد یک آیفون 6S و یک آیفون 6S پلاس را به نفع موسسه خیریه "ماموریت استرالیا" که از بی خانمان‌های این کشور حمایت می‌کند، به حراج بگذارد.
 
زندگی دو هفته‌ای در چادر وسط خیابان اتفاقات جالبی را برای هاندمر رقم زده است.
 
وی در این دو هفته با محیط اطراف فروشگاه به خوبی آشنا شده است. هاندمر برای حمام به یک باشگاه ورزشی در آن اطراف میرود و گوشی موبایل خود را در یک فروشگاه گوشی در همان خیابانی که چادر زده شارژ می‌کند و برای غذا خوردن به رستورانهای آن حوالی می‌رود. حتی برخی عابران پیاده نیز برای وی قهوه و غذا می‌آورند.

یک استرالیایی دو هفته مقابل اپل چادر زد!

اما چادر زدن مقابل فروشگاه اپل به مدت دو هفته باعث نشده که وی به طور کامل از زندگی عادی و روزمره خود دست بکشد. وی از برخی دوستان جدید خود میخواهد که هنگام حضور وی سر کار مراقب وسایلش باشند و هنگام کار با لپ تاپ ویندوزی خود از وای فای رایگان فروشگاه اپل استفاده می‌کند.
 
مشخص نیست که هاندمر با چه قیمتی موفق به فروش آیفونهای خود خواهد شد و موسسه خیریه ماموریت استرالیا چقدر پول جمع آوری خواهد کرد ولی آنچه معلوم است اینست که با توجه به ورود یک جبهه هوای سرد به سیدنی در روزهای پیش رو، آخرین روزهای حضور وی در خیابان چندان خوشایند نخواهد بود.

ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار