شکایت 10 میلیون دلاری شان پن علیه خالق «امپراتوری»
کد خبر: ۱۲۲۲۹
تاریخ انتشار: 2015 September 23    -    ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
 شان پن از خالق سریال «امپراطوری» درخواست 10 میلیون دلار غرامت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شان پن با ارائه شکایتی به دادگاه از لی دنیلز سازنده «امپراتوری» درخواست 10 میلیون دلار غرامت کرد. پن دراین شکایت که در دادگاهی در نیویورک مطرح شده، ادعا کرده که دنیلز در مصاحبه اخیر خود با هالیوودریپورتر ضمن مقایسه او با ترنس هاوارد بازیگر «امپراتوری» او را متهم به خشونت علیه زنان کرده است.

دنیلز در مصاحبه خود با هالیوودریپورتر درباره مشکلاتی که به تازگی برای ترنس هاوارد پیش آمده گفته بود : «ترنس هم مانند مارلون براندو و شان پن ناگهان به یک هیولای لعنتی تبدیل شده است.»

پن در شکایت‌نامه خود نوشته است : «شان پن به دلیل جایگاه اجتماعی خود همواره در معرض حملات و شایعات گوناگونی بوده است. اما پن مانند هر شهروند دیگری حق دفاع از خود را داشته و بیش از تاوان بی‌مبالاتی کسانی را که از این طریق دنبال مطرح کردن خود و کارشان هستند، نخواهد داد. » این بازیگر برنده اسکار در شکایت خود تاکید کرده که هاوارد به صورت عمومی جرم خود درباره خشونت علیه زنان را پذیرفته و از این روی سخن دنیلز از جنبه‌های مختلف ایراد‌های نمایانی دارد.

شان پن در گذشته همسر مدونا خواننده سرشناس آمریکایی بوده و در آن زمان متهم بود که او را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

این بازیگر تا کنون دو بار برنده جایزه اسکار شده و بازی در فیلم‌هایی همچون «من سام هستم»، «رودخانه مرموز»، «همه مردان پادشاه» و «درخت زندگی» را در کارنامه کاری خود دارد. او در سال 2005 به عنوان خبرنگار روزنامه سانفرانسیکو کرونیکل به ایران سفر کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار