نگهداری ۴۰۰ حیوان وحشی در خانه +تصاویر
کد خبر: ۱۲۲۲۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 23    -    ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

یک مرد فرانسوی کلکسیونی از حیوانات وحشی را در خانه اش گردآوری کرده است. "فیلیپ گیلت" ۶۷ ساله حدود ۴۰۰ حیوان وحشی از جمله دو کروکودیل را در داخل خانه اش نگهداری می‌کند. علاقه این مرد به این حیوانات آنقدر زیاد است که با یکی از کروکودیل‌ها در رختخوابش می‌خوابد. او همچنین یک مار کبری را در زیر میز صبحانه اش نگهداری می‌کند. از دیگر حیوانات فیلیپ می‌توان به یک بچه سوسمار، چند مار زنگی، تعدادی رتیل و یک سوسمار بزرگ اشاره کرد.

فیلیپ پس از دادن مرغ به دو کروکودیل خود به رویترز گفت: " فکر می‌کنم رفتاری که با این حیوانات داریم غیرمنصفانه باشد، چون ما نمی‌توانیم آن‌ها را درک کنیم. ما از آن‌ها متنفر هستیم، چون قادر به درک آن‌ها نیستیم. ما فکر می‌کنیم آن‌ها وحشتناک هستند. "

او که اهل "نانت" فرانسه است افزود: " وقتی آن‌ها را شناختیم و درک کردیم، آنوقت به آن‌ها اجازه می‌دهیم که در کنار ما باشند و با ما زندگی کنند. "

او در مورد دو کروکودیل خود می‌گوید آن‌ها را از یک مزرعه چرم (محل نگهداری کرکودیل‌ها برای استفاده از پوست آن‌ها برای ساخت چرم) نجات دادیم، اما بیشتر حیواناتی که در اینجا نگهداری می‌کنم حیوانات خانگی هستند که یا رها شده بودند یا به من هدیه داده شدند. من تمام مجوز‌های لازم برای نگهداری و حمل این حیوانات برای نمایش را دارم.

فیلیپ با تاکید بر اینکه همسایگان بسیار خوبی دارد می‌گوید آن‌ها از اینکه در همسایگی چنین همسایگان غیرمعمولی (حیوانات) زندگی می‌کنند نگران نیستند و بصورت مرتب به او سر می‌زنند و با او قهوه می‌نوشند، با وجود اینکه می‌دانند من در خانه ام خطرناک‌ترین مار‌های جهان را نگهداری می‌کنم. او همچنین در مورد آتشنشانان محلی می‌گوید که آن‌ها بر خلاف همسایگانش بسیار محتاط هستند و تحت آموزش قرار دارند تا تنها در مواقع اورژانسی وارد خانه ام شوند.

نگهداری ۴۰۰ حیوان وحشی در خانه +تصاویر

نگهداری ۴۰۰ حیوان وحشی در خانه +تصاویر

نگهداری ۴۰۰ حیوان وحشی در خانه +تصاویر

نگهداری ۴۰۰ حیوان وحشی در خانه +تصاویر

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
1
0
ایول
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
واقعا حرف درستی زده باید حیوانات را درک کرد اونوقت می بینید اونها بسیار مهربان تر از ما انسان ها هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار