حمله به بنیامین بهادری در امریکا
کد خبر: ۱۲۱۴۹
تاریخ انتشار: 2015 September 23    -    ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵

بنیامین بهادری در حالی که در تور کنسرت های آمریکا و کانادای خود به سر می برد، به یک باره خبر احتمال ازدواجش را روی صفحات شخصی اش منتشر کرد تا در اوج اتفاقات تلخی که در تور کنسرت هایش در آمریکا برایش رخ داده است، سعی کند خودش را آرام نشان دهد و از این طریق بتواند آرامشش را حفظ کند.
 
به گزارش موسیقی ما برنامه گذاران و خواننده های لس آنجسی در کمپین ها و برنامه ریزی های گسترده سعی داشتند مانع بلیت فروشی کنسرت این خواننده شوند و همین اتفاقات تلخ و حمله های تند و تیز به این خواننده و گروهش باعث شده بود حاشیه های مختلفی در این تور حول و حوش بنیامین باشد.
 
بسیاری از خواننده های لس آنجلسی در برنامه هایی دو سه نفره و انتخاب قیمت بلیت هایی پایین و تخفیف های مختلف، قصد داشتند به قول معروف کنسرت بنیامین را زمین بزنند. از جمله این برنامه ها کنسرت سه خواننده از دور خارج شده یعنی برادر و خواهر «ش.ص» و یک خواننده فراموش شده دیگر یعنی «ش.ک» بود که برای تخریب برنامه بنیامین در همان روز و ساعتی که این خواننده کنسرت داشت، در سالن یکی از هتل های مجلل لس آنجلس برنامه ای را ترتیب دادند تا بتوانند از این طریق مانع بلیت فروشی کنسرت بنیامین شوند؛ اتفاقی که در سال های گذشته نیز در تور کنسرت های مشابه خواننده های ایرانی از قبیل احسان خواجه امیری و محسن یگانه نیز رخ داده  و عمدتا با شکست رو به رو شده بود.  
 
 


نامه نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار