رسوایی اخلاقی رابطه کامرون با خوک
کد خبر: ۱۲۱۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 September 23    -    ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا با موجی از تمسخر شبکه های اجتماعی و رسانه های بریتانیایی درباره اتهام ارتباط جنسی با سر یک خوک مرده در دوران دانشجویی مو اجه شده است.

به نقل از رسانه های انگلیس در دو روز گذشته و همزمان با مطرح شدن اتهاماتی علیه کامرون از سوی یکی از اعضای حزب محافظه کار در مجلس اعیان بریتانیا، موجی از تمسخر کامرون در شبکه های اجتماعی به راه افتاده است.

با وجودی که تا کنون دفتر نخست وزیری درباره این رسوایی اخلاقی منتسب شده به کامرون واکنش نشان نداده اما روزنامه گاردین بریتانیا امروز (سه شنبه) به نقل از منابعی در حزب محافظه کار بریتانیا این اتهامات را رد کرده است.

اتهام عمل جنسی کامرون با سر یک خوک مرده در دوره دانشجویی نخستین بار از سوی لُرد " مایکل آشکرافت" یکی از اعضای محافظه کار مجلس اعیان انگلیس در کتاب خاطراتی با عنوان " مرا دِیو صدا کن " منتشر شده است.

بنا به ادعای آشکرافت کامرون در دوران دانشجویی در دانشگاه آکسفورد عضو یک گروه جنجالی بوده است که یکی از مهم ترین اقدامات آنها برگزاری مهمانی های شبانه و انجام اعمال و سرگرمی های غیر اخلاقی بوده است. بنا به ادعای آشکرافت انجام عمل جنسی کامرون با کله یک خوک مرده در جریان یک مراسم باشگاه دانشجویی آکسفورد اتفاق افتاده است.

همچنین آشکرافت در این کتاب کامرون را به مصرف مواد مخدر در دوران دانشجویی متهم کرده است. آشکرافت یکی از حامیان مالی عمده حزب محافظه کار محسوب می شود.

از زمان انتشار این اتهام شوخی های گسترده ای درباره رفتار کامرون با سر خوک مرده در شبکه های اجتماعی انگلیس به راه افتاده و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی با به راه انداختن هشتک " piggate" در توییتر در این باره جوک ساخته و کامرون را به تمسخر گرفته اند.

ستار سعیدی، کارمند و مجری بی بی سی فارسی نیز در این مورد در صفحه فیس بوک خود نوشت:

Share/Save/Bookmark

رسانه ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
0
0
خبرهای مسخره و بی ارزش
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار