مرگ 2 زن در برخورد شدید با پژو+عکس
کد خبر: ۱۲۱۴۵
تاریخ انتشار: 2015 September 22    -    ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
ساعاتی پیش عکس‌هایی از یک سانحه دلخراش تصادف در فضا‌های مجازی مربوط به استان همدان منتشر شد که همه را متأثر کرد و خبرنگار ما به منظور پیگیری این موضوع با جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان ارتباط برقرار کرد و دلایل این سانحه را جویا شد.

سرهنگ علی‌اصغر خرمروی در توضیح این سانحه اظهار کرد: پلیس راهور بعد از دریافت گزارش تصادف یک خودرو پ‍‍ژو در بلوار ارم روبروی آتش‌نشانی با اعزام نیرو‌ها به محل سانحه ابعاد این سانحه پیگیری کرد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به مدارک موجود یک دستگاه خودرو پ‍ژو حوالی ساعت 10 صبح امروز به دلیل سرعت بالا با دو عابرپیاده خانم که یکی از‌ آنها مسن و دیگری جوان بوده برخورد می‌کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: خودرو پژو به دلیل سرعت بالا پس از برخورد با عابرین به درخت‌های کنار بلوار برخورد کرده و واژگون می‌شود.

وی بیان کرد: خانم مسن پس از برخورد در دم جان باخت و خانم عابر جوان نیز پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

خرمروی خاطرنشان کرد: سه سرنشین کم سن و سال خودروی پ‍ژو که پس از حادثه از محل متواری شده بودند، خوشبختانه توسط نیروهای پلیس دستگیر شدند و پلیس در حال پیگیری علت حادثه است.

وی گفت: خودروی پژو متعلق به والدین یکی از سرنشین‌ها بوده است که برای رانندگی در اختیار دوستش قرار گرفته بود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان یادآور شد: به دلیل کم سن و سال بودن سرنشینان به احتمال زیاد راننده خودرو فاقد گواهینامه بوده و تبحر لازم برای کنترل خودرو را نداشته که باعث وقوع این حادثه شده است.




فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار