چرا می‌خواهید ویلا بسازید؟ ویلا اجاره کنید!
کد خبر: ۱۲۱۳۹۴
تاریخ انتشار: 2018 September 15    -    ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

استارتاپ گردشگری جاجیگا پیشنهاد می‌کند

چرا می‌خواهید ویلا بسازید؟ ویلا اجاره کنید!

به اشتراک‌گذاری آنلاین ویلاها، راهکاری هوشمندانه برای گسترش فرهنگ استفاده مشارکتی از اقامتگاه‌های خالی مردم و حفظ عرصه‌های ارزشمند طبیعی و محیط زیست کشور است.

چرا می‌خواهید ویلا بسازید؟ ویلا اجاره کنید!

اجاره ویلا با امکانات مناسب و نرخ منصفانه، با گسترش خدمات  آنلاین استارتاپ جاجیگا، ساده، متنوع و البته مقرون به صرفه‌تر از خرید یا ساخت ویلا است.

یک محاسبه ساده نشان می‌دهد که خرید یا ساخت ویلا در شمال یا سایر مناطق خوش آب‌و‌هوای کشور که شرایط متوسطی داشته باشد و در یک منطقه متوسط و با امکانات متوسط ساخته شده باشد، چیزی حدود 500 میلیون تا 2 میلیارد تومان هزینه در بر دارد. به علاوه هزینه‌های استهلاک، نگهداری سالیانه، نگهبانی و آب و برق و گاز و غیره و البته حداقل 2 سال دوندگی و صرف وقت بسیار، برای ساخت ویلایی که نمی‌دانید در انتها به چیزی که در ذهن دارید تبدیل می‌شود یا خیر و یا اینکه باید مبلغ بالایی برای خرید یک ویلای نوساز و آماده که نمی‌دانید چگونه و با چه مصالحی و چه کیفیتی ساخته شده بپردازید.

ویلاهای خالی و ثروت‌های به خواب رفته

از سوی دیگر اکثر قریب به اتفاق ویلاهایی که توسط ساکنان شهرهای بزرگ در مناطق خوش آب‌وهوای اطراف این شهرها و یا در استان‌های شمالی مثل گیلان و مازندران ساخته شده، در بیشتر روزهای سال خالی از سکنه هستند. این ویلاها که گاهی در بهترین و زیباترین مناطق گردشگری کشور ساخته شده‌اند، در بسیاری از موارد چیزی کمتر از 20 الی 30 شب در سال مورد استفاده مالکان خود قرار می‌گیرند!

با احتساب هزینه‌های میلیاردی که برای ساخت و تجهیز این ویلاهای به خواب رفته هزینه می‌شود و همچنین زمین‌های ارزشمند مراتع، سواحل و یا جنگل‌های کشور که به آنها اختصاص می‌یابد، توقف یا کاهش این روند مخرب به معنی جلوگیری از اتلاف ثروت ملی است. ضمن اینکه آب و خاک و محیط زیست مناطق گردشگری ایران، گنجایش ویلاسازی‌های بیش از این را ندارد. به جای آن با گسترش فرهنگ استفاده مشارکتی و رزرواسیون روزانه این ویلاها، هم درآمد و گردش مالی مطلوبی در صنعت گردشگری ایجاد می‌شود و هم بخش بزرگ‌تری از جامعه ایران و گردشگرهای ورودی به کشور، می‌توانند با هزینه مناسب‌تر، به سفر و ایرانگردی بپردازند و از مواهب طبیعی کشور بهره ببرند.

اجاره روزانه ویلا و منازل مبله مردمی در سامانه جاجیگا

حال جاجیگا پیشنهاد دیگری برای افرادی که رویای خرید ویلای شخصی خود را در سر می‌پرورانند دارد، اجازه دهید با یک حساب سرانگشتی شروع کنیم، هزینه اجاره ویلا در شمال، در شهرهایی همچون رامسر، چالوس و لاهیجان با امکانات و شرایط مطلوب، حتی اگر در سال 10 بار و هر دفعه 3 شب به سفر بروید، چیزی حدود 10 الی 30 میلیون تومان خواهد بود. یعنی اگر مبلغ خرید یا ساخت ویلای اجاره‌ای مذکور را در بانک بگذارید، فقط سود سالیانه آن برای تمام هزینه‌های سفر خانواده کافی خواهد بود!

ضمن اینکه به جای محدود کردن خود به یک ویلا در یک منطقه کشور، می‌توان هر بار و به تناسب فصل، مقصد و اقامتگاهی متفاوت را برای سفر خود برگزینید که این خود فرصت‌های متنوعی را برای ایرانگردی و دیدار از زیبایی‌های شهرها و روستاهای مناطق مختلف کشور در اختیار شما قرار می‌دهد. کافی است مقصد سفر خود را در سامانه جاجیگا از میان بیش از یک صد شهر و روستای زیبای ایران جستجو کنید و اقامتگاه خود را از میان گزینه‌های ارائه شده برگزینید و به صورت آنلاین رزرو کنید.

JAJIGA.com  چگونه کار می‌کند؟

برای پاسخ به این سوال، موارد ذیل را در نظر داشته باشید:

  • جاجیگا، به میزبان‌ها اجازه می‌دهد تا ویلای مبله خود را به صورت روزانه با شرایطی شفاف و بدون واسطه اجاره دهند.
  • جاجیگا، شما را با ویلاها و خانه‌های اجاره‌ای متنوع و هیجان انگیز در سراسر ایران آشنا می‌کند.
  • جاجیگا، امکاناتی پیشرفته برای جستجو و مقایسه اقامتگاه‌ها ارائه می‌دهد تا بتوانید انتخابی آگاهانه داشته باشید.
  • جاجیگا، به شما امکان می‌دهد تا پیش از اجاره یک ویلا اجاره‌ای، از نظرات میهمانان قبلی آن منزل اطلاع پیدا کنید.
  • جاجیگا، به شما امکان می‌دهد تا در خانه شهروندان مقصد خود اقامت کنید و با سبک زندگی واقعی آنها آشنا شوید.
  • جاجیگا، فرصتی برای کارآفرینی دیجیتال و درآمد زایی از طریق ویلاها و خانه‌های خالی مردم است.

وب‌سایت جاجیگا به طور کامل برای گوشی‌های موبایل مناسب‌سازی شده و و عملکردی عالی دارد. گشت و گذار و بررسی اقامتگاه‌ها در سایت برای همه امکان‌پذیر است ولی برای استفاده از خدمات سایت، ابتدا باید به عضویت این سایت در بیایید که رایگان است و هزینه‌ای در پی نخواهد داشت، هر فردی می‌تواند با یک شماره تلفن همراه و تصویری از خود، نسبت به عضویت در سایت اقدام و از خدمات آن استفاده کند. البته برای میزبان شدن در جاجیگا، باید تصویری از کارت ملی و همچنین شماره حساب بانکی میزبان نیز ارائه شود. تمامی پرداخت‌ها در سامانه به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه‌های امن بانکی انجام می‌شود.

گردشگران بسیاری هستند که دوست دارند وقتی به شهری سفر می‌کنند،‌ به جای اقامت در هتل‌های استاندارد، با اهالی همان شهر روبرو شده و در خانه محلی‌ها ساکن شوند، سبک واقعی زندگی مردم را ببینید، غذاهای محلی را میل کنند و با آداب و رسوم آن‌ها آشنا شوند. این فرصت، از طریق جاجیگا در اختیار شما است.

می‌توانید مقصد سفر خود را در وب‌سایت جاجیگا به آدرس اینترنتی www.jajiga.com  جستجو کنید و از میان ویلاهای عرضه شده توسط میزبانان، با بررسی امکانات و مشاهده تصاویر اقامتگاه‌ها و مقایسه نرخ اجاره‌بها و پس از آگاهی از نظرات میهمانان قبلی همان ویلاف اقامتگاه مطلوب خود را یافته و به صورت اینترنتی رزرو کنید. سپس با در اختیار داشتن سند رزرو خود هماهنگی لازم را با مالک ویلای اجاره شده انجام داده و با خیالی آسوده به مقصد خود سفر کنید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار