طرز تهیه سالاد سزار ، پیش غذایی خوشمزه و لذیذ
کد خبر: ۱۲۰۹۵
تاریخ انتشار: 2015 September 24    -    ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
نان تست را در ابعاد کوچک (به اندازه حبه قند) برش داده و در یک قاشق مرباخوری روغن زیتون تفت دهید. سپس تکه های نان را روی حوله یک بار مصرف بگذارید تا روغن اضافه شان گرفته شود.

روش های تهیه سالاد سزار


مواد لازم برای 4 نفر

سینه مرغ: 150 گرم (250 کیلوکالری)
نان تست سبوس دار: 90 گرم- (240 کیلوکالری)
کاهو پیچ: 6 لیوان- (150 کیلوکالری)
پنیر پارمیزان رنده شده: 90 گرم- (110 کیلوکالری)
فلفل سیاه: به میزان دلخواه- (0 کیلوکالری)
روغن زیتون: 2 قاشق مرباخوری، (90 کیلوکالری)
سس سالاد: 4 قاشق غذاخوری، (360 کیلوکالری)

طرز تهیه:

1- نان تست را در ابعاد کوچک (به اندازه حبه قند) برش داده و در یک قاشق مرباخوری روغن زیتون تفت دهید. سپس تکه های نان را روی حوله یک بار مصرف بگذارید تا روغن اضافه شان گرفته شود. تکه های مرغ را نیز در تابه خط دار که کف آن با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون چرب شده است، گریل کنید و سپس برش بزنید.

2- در کاسه ای بزرگ، کاهوها را به قطعات بزرگی خرد کنید. برای تهیه سس این سالاد هم یک زرده تخم مرغ را در مخلوط کن بریزید و کم کم و هنگام کارکردن مخلوط کن، به آب روغن زیتون اضافه کنید. آن قدر این کار را ادامه دهید تا مایع غلیظی به دست آید. سپس به این مخلوط آب یک لیموی تازه را اضافه کنید و کمی در آن سرکه بریزید. بعد از تهیه سس اولیه، برای این حجم سالاد، 4 قاشق غذاخوری از سس را با نیمی از پنیر پارمیزان مخلوط کنید.

3- هنگام سرو سالاد نیز ابتدا کاهو را اضافه کنید، روی آنها سس مخلوط شه با پنیر پارمیزان بریزید، سپس مرغ های گریل شده را بیفزایید و سپس تکه های نان را روی آن قرار دهید و در آخر روی تمام محتویات پنیر پارمیزان بپاشید. به این ترتیب سالاد شما آماده سرو خواهدبود.

هفته نامه اوقات خوش
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار