زیبایی با نسخه برزیلی‌ها
کد خبر: ۱۲۰۷۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 10    -    ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
رهاشدن از خواب‌آلودگی و بیشترشدن تمرکز، تنها دلیل ما برای پیشنهاد توجه بیشتر به قهوه در رژیم غذایی نیست، ما مصرف هر روزه قهوه را به شما پیشنهاد می‌کنیم، نه به‌خاطر کافئین فراوانی که در این نوشیدنی جا گرفته، بلکه به دلیل خواص خارق‌العاده‌ای که به پوست و مویتان می‌رساند.

زیبایی با نسخه برزیلی‌ها

زیبایی با نسخه برزیلی‌هابه گزارش «تابناک با تو»؛ رهاشدن از خواب‌آلودگی و بیشترشدن تمرکز، تنها دلیل ما برای پیشنهاد توجه بیشتر به قهوه در رژیم غذایی نیست، ما مصرف هر روزه قهوه را به شما پیشنهاد می‌کنیم، نه به‌خاطر کافئین فراوانی که در این نوشیدنی جا گرفته، بلکه به دلیل خواص خارق‌العاده‌ای که به پوست و مویتان می‌رساند.

می‌دانیم که در آشپزخانه‌های ایرانی، اغلب به جای قهوه، چای دم می‌شود، اما اگر از آکنه‌های دردناک خسته شده‌اید یا اینکه نگران از دست رفتن سلامت موهایتان هستید، ادامه این مطلب را بخوانید. ما به شما می‌گوییم که مصرف قهوه، چطور شما را زیباتر می‌کند.

لایه‌برداری

حتما شنیده‌اید که شستن پوست بدنتان با سفیدآب، می‌تواند به شکل طبیعی، زمینه را برای خلاص‌شدن از سلول‌های مرده پوست و شاداب‌کردنش فراهم کند. این اتفاق، به دلیل خاصیت لایه‌برداری سفیدآب اتفاق می‌افتد و اگر شما اهل شست‌وشوی بدنتان با این ماده نیستید، می‌توانید جایگزین طبیعی دیگری را برای خداحافظی با سلول‌های مرده پوست پیدا کنید. قهوه یکی از این جایگزین‌هاست. این دانه که خاصیت ضدمیکروبی دارد، از پوست شما در برابر آلودگی‌‌ها محافظت می‌کند و خاصیت آنتی‌اکسیدانی‌اش هم احتمال دچار‌شدنتان به پیری زودرس را کمتر می‌کند.

برای بهره‌بردن از این خاصیت‌ها می‌توانید یک‌چهارم فنجان قهوه آسیاب‌شده را با یک‌چهارم فنجان شکر قهوه‌ای ترکیب کنید و این مخلوط را با مقداری آب‌لیموی تازه قوام بیاورید. قبل از آب کشیدن بدنتان، می‌توانید این محلول را برای چند دقیقه روی پوستتان بگذارید و به آرامی آن را روی پوست خود بکشید و ماساژ دهید.

جالب است بدانید که قراردادن ماسک قهوه روی پوست سر، سلول‌های مرده پوست سر را از آن، جدا می‌کند و احتمال دچار شدنتان به شوره سر یا پوسته پوسته شدن آن را کاهش می‌دهد.

از بین‌ بردن پف چشم

اگر چشم‌هایتان پف کرده، به مقداری کافئین برای سرعت‌گرفتن جریان خون در این ناحیه نیاز دارید. سریع‌ترشدن جریان خون در زیر پوست اطراف چشمتان، از افتادگی زودرس آن جلوگیری می‌کند. گذشته از این، وجود ترکیباتی مثل اسیدهای کلروژنیک در قهوه، التهاب اطراف چشم را کاهش می‌دهد و چهره شما را جوان‌تر از شناسنامه‌تان نگه می‌دارد.

زیبایی با نسخه برزیلی‌ها

محافظت در برابر نور خورشید

یکی از ضدآفتاب‌های طبیعی که می‌تواند در برابر اشعه ماورای‌بنفش خورشید از پوست شما محافظت کند، قهوه است. این داروی طبیعی ضدپیری، چه روی پوست شما قرار بگیرد و چه به معده‌تان وارد شود، احتمال ابتلای شما به سرطان پوست و سایر بیماری‌های پوستی را کمتر می‌کند. یادتان نرود که قهوه سرشار از آنتی‌اکسیدان است و مصرف مداوم آن، احتمال ابتلا به سایر سرطان‌ها را نیز کمتر می‌کند.

زیبایی با نسخه برزیلی‌ها

کاهش سلولیت

اگر چربی‌های اضافه، زیر پوست شما خانه کرده‌اند، سراغ قهوه بروید. این ماده طبیعی، سلولیت و چربی‌های مقاوم‌شده در بدن را کاهش می‌دهد. برای این کار، ترکیب گفته شده در ابتدای مطلب را درست کنید و آن را روی پوستتان بمالید. با افزایش سرعت جریان خون به مرور، انتظار لاغرترشدن ناحیه موردنظر را داشته باشید.

درمان آکنه

آنتی‌اکسیدان‌ها، محرک‌ها و اسیدهای کلرژنیک در قهوه می‌توانند آن را به دارویی برای مبارزه با آکنه تبدیل کنند. مصرف قهوه و قراردادن ماسک قهوه روی پوست، منافذ بسته‌ شده آن را باز کرده، از التهاب پوست جلوگیری و سلول‌های مرده پوست را نیز حذف می‌کند. قهوه در پاک‌کردن پا و صاف‌ و نرم ‌کردن پوست آن هم بسیار موثر است و می‌توانید ماسک قهوه را گاهی روی پوست پاهایتان هم قرار دهید.

منبع: سلامت نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
1
0
اینا خودشون زیبا هستند نیازی به این کارها نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار