ده نمکی هم به حاشیه های خندوانه پاسخ داد+عکس
کد خبر: ۱۲۰۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2015 September 22    -    ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

مسعود ده‌نمکی کارگردان کشورمان درباره اتفاقات افتاده پیرامون نظرسنجی خنداننده برتر برنامه خندوانه بین امین حیایی و امیرمهدی ژوله واکنش نشان داد.

 

ده نمکی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: روشنفکر نما ها دستشان برسد همه را اخراج می کنند. از منظر آنها هر که با ما نیست بر ماست. شعار انها زنده باد مخالف من است اما باورشان مرده باد مخالف من است. تحمل مخالف یعنی همین دو قطبی سازی. .فقط برای چند رای بیشتر در زمان اکران اخراجی ها 3 هم همین کار را کردند تا مردم را به جان هم بیاندازند.

 

با افتخار فیلم را قاچاق کردند و به سر در سینما ها حمله کردند و وقتی بازی خود ساخته را باختند بازی کی بود کی بود من نبودم را راه انداختند. برای انها مهم برد است چه با تخریب و چه با تقلب در امار فروش و چه دو قطبی سازی یک مسابقه طنز... با منطق انها هالیودی ها باید انتونی کویین را به جرم بازی در نقش حمزه روی صندلی الکتریکی می نشاندند.

 


خبرگزاری دانشجو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
2
خود این آقا سر دسته حمله کنندگان به سینما ها برای اکران فیلم آدم برفی ساخته میر باقری بود حالا با چه رویی این حرفها را می زنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
1
1
من طرفداراصلاح طلب ها هستم اماآقای ده نمکی رانباید به هیچ حزبی ربط داد چون فیلم هایی که ساخته ازحزب ویاجناح خاصی جانبداری نکرده وهرآنچه که بین مردم ملموس و واقعیت داشته منعکس کرده امادرگذشته ازطرف اصولگران وحالا بنده خداازطرف اصلاح طلب ها موردحمله قرارگرفته به هرحال درهردوجناح کسانی هستندکه تحمل حرف حق وانتقاد راندارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار