حمله به خانه دختر مورد علاقه با کوکتل مولوتف
کد خبر: ۱۲۰۴۴
تاریخ انتشار: 2015 September 22    -    ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
مأموران کلانتری 118 ستارخان به بررسی صحنه آتش‌سوزی پرداختند و آتش‌نشانان نیز با مهار سریع آتش از حریق در خانه جلوگیری کردند و این در حالی بود که شیشه‌ها کاملاً شکسته شده بود.

با بررسی‌های کارشناسانه مشخص شد سه کوکتل مولوتف در محل وجود دارد که  یکی از آنها عمل نکرده و انفجار دو کوکتل مولوتف دیگر باعث شکسته شدن شیشه‌های خانه و اصابت به خودرویی داخل حیاط شده است.

پس از بررسی‌های میدانی، خانواده دختر به کلانتری مراجعه کردند و از پسری به نام افشین که دخترشان را تهدید کرده بود شکایت کردند و خواستار بازداشت وی شدند.

وقتی ماجرای این حمله آتشین روی میز دادیار مهدی صفریان از دادسرای ناحیه 2 تهران قرار گرفت، اعظم مادر خانواده به وی گفت: سحر دختر نوجوانم است که دو سال پیش با پسر جوانی آشنا شد، پس از گذشت مدتی سحر متوجه شد که افشین به درد زندگی کردن  نمی خورد تصمیم به جدایی گرفت اما از همان زمان مزاحمت‌های افشین شروع شد تا اینکه تهدید‌ها جدی‌تر شد.

وی افزود: شب حادثه در حال استراحت بودیم که با شنیدن صدای شکستن شیشه پذیرایی از اتاق بیرون دویدیم و همزمان صدای انفجار از داخل حیاط شنیده شد که خوشبختانه همسایه‌ها با آتش‌نشانی و پلیس تماس گرفتند و با آمدن مأموران آتش‌نشانی و پلیس متوجه شدیم کوکتل مولوتف به داخل خانه و حیاط پرتاب شده بود و از آنجایی که افشین تهدید کرده بود، به کلانتری مراجعه و از این پسر شکایت کردیم. سحر دختر نوجوان نیز به دادیار صفریان گفت: 17 ساله هستم و دو سال پیش در فضای مجازی از روی کنجکاوی با پسر 19 ساله‌ای به نام افشین آشنا شدم و با مزاحمت‌هایی که برایم به وجود می‌آورد تصمیم گرفتم از او جدا شوم اما از همان موقع تهدید‌ها و اذیت‌هایش شروع شد تا اینکه این اتفاق پیش آمد.

بنابر این گزارش، در حالی که افشین تحت تعقیب قضایی قرار داشت، خانواده دختر نوجوان اعلام رضایت کردند.

ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار