استقبال از شغلی عجیب در جزیره ی یونانی
کد خبر: ۱۱۹۱۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 23    -    ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
پس از این که یک زن دانمارکی شغلی با مزایای وسوسه کننده را پیشنهاد داده بود، هزاران درخواست از سراسر جهان به سوی او سرازیر شد. بنا به گزارش «تلگراف بریتانیا» دست کم سه هزار تن خود را برای شغلی که به آن «مربی گربه ها» گفته می شود آماده کردند.

استقبال از شغلی عجیب در جزیره ی یونانی

استقبال از شغلی عجیب در جزیره ی یونانیاختصاصی «تابناک با تو»؛ پس از این که یک زن دانمارکی شغلی با مزایای وسوسه کننده را پیشنهاد داده بود، هزاران درخواست از سراسر دنیا به سوی او سرازیر شد.

بنا به گزارش «تلگراف» بریتانیا دست کم سه هزار تن خود را برای شغلی که به آن «مربی گربه ها» گفته می شود آماده کردند. این استقبال فقط از سوی دوست داران گربه ها نبود بلکه دامپزشکان، پزشکان و پناهندگان هم به این شغل روی آوردند.

«جوآن پاول» از طریق فیسبوک اعلام کرده بود قصد دارد تا فردی را برای نگهداری از 70 گربه در منطقه ای حفاظت شده در جزیره ی سحرانگیز «سیروس» یونان استخدام کند.

حقوق ماهانه 600 يورو، اقامت در خانه ای مجلل در ساحل دریا با چشم اندازی خیره کننده، به اضافه ی اتومبیل و معافیت از پرداخت قبض آب و برق خانه از جمله مزایای این شغل بود.

استقبال از شغلی عجیب در جزیره ی یونانی

فرد پذیرفته شده دو هفته داوطلبانه در اکتبر آینده در این محل کار می کند و کارش را رسمی از ماه نوامبر آغاز خواهد کرد. از جمله شروط پذیرش این است که فرد مورد نظر صادق، درستکار و عاشق گربه ها باشد و روزانه چهار ساعت را به طور کامل به گربه ها اختصاص دهد.

این زوج هفت سال پیش به جزیره آمدند و متوجه شدند در این جزیره نسبت به گربه ها اهمال صورت می گیرد، به همین خاطر تصمیم گرفتند تا یک منطقه محافظت شده برای گربه ها راه اندازی کنند و به آنها غذا و کمک های درمانی ارائه بدهند. آنها به زودی قرار است به نیویورک مهاجرت کنند و در جستجوی فرد قابل اعتمادی هستند که بتوانند گربه های جزیره را به او بسپارند.

استقبال از شغلی عجیب در جزیره ی یونانی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
1
2
به درد آدمای افسرده میخوره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
0
4
برای ما عجیب و گرنه هیچ چیز غیرمنطقی و عجیبی در این نیست
ناشناس
|
Portugal
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
0
3
والا من حاضرم برم. صبح تا شب میخوابم چهار ساعت هم گربه بازی میکنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار