میانگین سن ازدواج دخترها و پسرها
کد خبر: ۱۱۹۱۱
تاریخ انتشار: 2015 September 20    -    ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵
 رئیس سازمان ثبت احوال گفت: میانگین سن ازدواج در کشور ۲۸ سال برای آقایان و برای بانوان ۲۳.۵ سال است و در قم میانگین سن ازدواج ۲۷.۵ سال برای آقایان و ۲۲.۵ سال برای خانم‌ها است.

علیرضا آوایی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ثبت احوال استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد اظهار کرد:‌ سازمان ثبت احوال جزء سازمان‌های پرکار است که با همه اقشار جامعه با این سازمان سر و کار دارد، ولی این سازمان در محرومیت به سر می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: برخی ساختمان‌های سازمان وضعیت مطلوبی ندارد و با توجه به گستردگی فعالیت‌ها باید این وضعیت بهبود یابد.

رئیس سازمان ثبت احوال با بیان اینکه دولت در شرایط کنونی با موانعی برای کمک‌رسانی مواجه است گفت: برای برطرف کردن این کمبود سعی شده از دفاتر پیشخوان استفاده کنیم و مردم در این بخش کمک کنند، البته نیاز به بازسازی و نظارت بیشتر در این بخش وجود دارد.

وی ابراز کرد: امیدواریم تا در سنوات آینده با پیگیری‌هایی که صورت گرفته در زمینه تامین اعتبارات توفیق حاصل شود و وضعیت سامان بهتری پیدا کند، البته سازمان به نسبت قبل پیشرفت زیادی در بخش‌های مختلف داشته ولی فاصله تا نقطه مطلوب زیاد است.

آوایی خاطرنشان کرد: میزان موالید بر اساس میانگین کشوری ۱.۹۷ و در قم ۲.۱۱ بوده که بیشتر از متوسط کشوری بوده است.

وی عنوان کرد: میانگین سن ازدواج در کشور ۲۸ سال برای آقایان و برای بانوان ۲۳.۵ سال است و در قم میانگین سن ازدواج ۲۷.۵ سال برای آقایان و ۲۲.۵ سال برای خانم‌ها است.
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار