سورپرایز ویژه فرهاد مجیدی برای هواداران استقلال
کد خبر: ۱۱۸۳۵
تاریخ انتشار: 2015 September 20    -    ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
فرهاد مجیدی احتمالا قبل از دربی چند جلسه با استقلال تمرین می‌کند.

جمعه 8 آبان ماه بازی رفت تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود. استقلالی‌ها كه در چند دربی اخیر نتایج خوبی نگرفته‌اند، می‌خواهند با پرویز مظلومی دوباره خاطره خوش سال‌های گذشته را تكرار كنند. این روزها در تمرین استقلال شنیده می‌شود كه قرار است مجیدی قبل از دربی چند جلسه به تمرین استقلال برود و با تیم تمرین كند.
فرهاد مجیدی برای اینکه نشان دهد محبوب ترین استقلالی است، همیشه در مواقع حساس، كارهای خاصی انجام می‌دهد و این بار هم با علم به اینكه تیم در فاصله چند روز مانده به دربی مورد توجه هواداران قرار می‌گیرد، می‌خواهد به تمرینات استقلال برود و در كنار بازیكنان تمرین كند. او البته از قبل هم به مظلومی قول داده بود كه به موقع، به كمك تیم می‌رود و با بازیكنان تمرین می‌كند.
حالا در این شرایط نابسامانی پرسپولیس، حضور مجیدی در تمرین استقلال می‌تواند انگیزه بازیكنان جوان این تیم را بالا ببرد و به برد استقلال مقابل پرسپولیس كمك كند. در چنین شرایطی اگر استقلال دربی را ببرد، بی شك نقش مجیدی بسیار پررنگ می‌شود و اگر هم استقلالی‌ها برنده نشوند، به هر حال مجیدی به عنوان یك بازیكن باتعصب، برای تیمش مایه گذاشته و ارزش بیشتری نزد هواداران پیدا می‌كند.

خبر آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار