مناسب ترین لپ تاپ خود را اینجا انتخاب کنید
کد خبر: ۱۱۷۹۴
تاریخ انتشار: 2015 September 20    -    ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
پیدا کردن یک لپ تاپ مناسب از میان صدها محصول موجود در بازار، گاه کار سختی است و از آنجا که بهای محصول یک فاکتور مهم در این زمینه محسوب می‌شود، همه تلاش می‌کنند تا مقرون به صرفه‌ترین وسیله را خریداری کنند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید بهتر است سراغ نت بوک و کروم بوک‌ها بروید. نوت بوک‌ها، مینی لپ تاپ هایی با قیمتی مناسب هستند که بدون داشتن درایو نوری، از وزن کمتری نسبت به لپ تاپ‌ها برخوردارند. در این ستون مروری کوتاه بر 5 لپ تاپ ارزانقیمت و باکیفیت در بازار داریم.
HP Stream 11
HP Stream 11 را شاید بتوان یکی از بهترین نت بوک‌ها با قیمتی مناسب دانست، چرا که هر فاکتور و شاخصه‌ای که یک تبلت باید داشته باشد را داراست. این نت بوک سیستم عامل ویندوز و یک صفحه نمایش 11 اینچی دارد، ضخامت آن8/19میلی متر است و 2/1کیلوگرم وزن دارد که همگی از مزایای آن محسوب می‌شوند. این نت بوک، کاملاً قابل حمل است و چون فن ندارد آلودگی صوتی نیز به حداقل می‌رسد. این نت بوک200 دلاری، رم 2گیگابایتی، پردازشگر Celeronو حافظه داخلی 32گیگابایتی دارد ولی می‌توان فضای ابری یک ترابایتی را برای مدت یک سال خریداری کرد.
Acer Aspire Switch 10
نت بوک Switch 10 یکی از نمونه‌هایی است که قیمتی بسیار مناسب دارد. صفحه کلید این نت بوک که لولاهایی مگنتی دارد کاملاً قابل جدا شدن است و کاربر در صورت نیاز، می‌تواند از آن به عنوان تبلت هم استفاده کند و بعد دوباره صفحه کلید را متصل کند. حتی کاربر می‌تواند صفحه نمایشگر را از محل لولا خم کند و آن را درست مثل یک چادر مسافرتی روی میز قرار دهد. این نت بوک نیز که مورد استقبال مناسبی قرار گرفته، با بهای 330 دلار راهی بازار شده است.
HP Stream x360
Stream x360 نیز یک سیستم هیبریدی از شرکت HP است که از نظر قیمت و عملکرد، مابین Stream 11 و
Switch 10 قرار دارد. صفحه نمایش این نت بوک هیبریدی، برخلاف Stream 11، قابلیت تاچ ندارد ولی می‌تواند چرخش 360درجه‌ای داشته باشد البته باید گفت که این نت بوک مانند Switch 10 قابل جدا شدن نیست. این نت بوک هیبریدی که رم 2گیگابایتی Celeron دارد، با توجه به قیمتش یکی از بهترین نمونه‌ها محسوب می‌شود و با بهای 270دلار در بازار
موجود است.
Dell Inspiron 15
5000 Series
اگر به دنبال لپ تاپی بزرگ‌تر با بهایی مناسب هستید، کمپانی Dell مشکل شما را حل کرده است. نمونه اصلی
 Dell Inspiron 15
5000 Series دارای یک پردازنده 2هسته‌ای Celeron و حدود 500گیگابایت حافظه است ولی می‌توان این حجم را دو برابر کرد و از پردازنده 4هسته‌ای بهره گرفت تا بر توانمندی‌اش افزوده شود. این لپ تاپ 15 اینچی ظاهری شیک و مشکی دارد و اگر هم از طرفداران درایو DVD هستید بهتر است بدانید که این لپ تاپ این درایو را نیز دارد و با بهای 330 دلار می‌توانید آن را
خریداری کنید.
Toshiba Chromebook 2
هر وقت از لپ تاپ‌هایی با قیمت مناسب صحبت می‌کنیم، نمی‌توان نسبت به کروم بوک‌ها بی‌تفاوت بود. کروم بوک درست همانند یک لپ تاپ کوچک و نسبتاً نازک است. Chromebook 2 یکی از بهترین کروم بوک‌های شرکت توشیبا محسوب می‌شود که استفاده از کیبورد آن بسیار راحت است و برخی هم معتقدند این کروم بوک250 دلاری، شکل ظاهری خود را از مک بوک اپل گرفته است. کروم بوک R11 نیز یکی دیگر از این وسایل پرکار است که قیمتی حدود 300دلار دارد.

روزنامه ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار