دستگیری " جناب مرگ" با داس و شنل سیاه در نمایشگاه! +عکس
کد خبر: ۱۱۷۵۸
تاریخ انتشار: 2015 September 19    -    ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
کسانی که دیروز به نمایشگاه تسلیحات نظامی لندن آمده بودند انتظار دیدن هر چیزی را داشتند الا خود مرگ که با شنلی سیاه و داسی روی شانه به نمایشگاه آمد، جلوی چشم بازدیدکنندگان قدم زد و دست آخر در فراری ناموفق و مضحک، شکار گارد امنیتی شد!
 
روز گذشته، مردی در اعتراض به برگزاری نمایشگاه تسلیحات نظامی در لندن خود را به شکل نماد مرگ در اسطوره های اروپایی درآورد تا با ظاهر ترسناکش مانع وارد شدن بازدیدکنندگان به نمایشگاه باشد اما چندی بعد وقتی در حال فرار از چنگ گارد امنیت نمایشگاه بود همان لباس ها کار دستش دادند و روی زمین چمن حاشیه نمایشگاه زمین خورد و دستگیر شد.

نمایشگاهی که " جناب مرگ " در آن دستگیر شد و دیروز به پایان رسید، جزو بزرگترین نمایشگاه های سلاح در دنیاست که در طول برگزاری اش، 1500 تولید کننده و فروشنده ، محصولات شان را برای 32 هزار نفر بازدیدکننده از 121 کشور به نمایش گذاشتند.

آقای مرگ، یکی از اعضای گروهی صلح طلب بود که به برگزاری این نمایشگاه بویژه به حضور کشورهایی که داعیه انسان دوستی دارند، معترض بودند و آنها هم با لباس هایی شبیه به لباس های او بیرون از نمایشگاه تجمع کرده بودند اما هیچ کدام به اندازه او جرات نداشتند تا وارد حریم نمایشگاه شوند و با گارد امنیتی، درگیر.

نکته مهم درباره نمایشگاه تسلیحات لندن این است که بنابر گزارش دیلی میل امسال بیشترین سلاح ها به کشورهای خاورمیانه بویژه عربستان سعودی فروخته شده است و یکی از بزرگترین فروشنده های سلاح به این کشور هم انگلستان است و بر این اساس به نظر می آید کشتار انسان های بیگناه در خاورمیانه برای هرکه سود نداشته است برای انگلیسی ها و همتایان شان که در کار تجارت سلاح هستند، حکم چاه نفت را داشته است.

خبرنگار جام جم آنلاین

جام جم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار