بازگشت آقای سوپراستار به دنیای موسیقی
کد خبر: ۱۱۶۸۶
تاریخ انتشار: 2015 September 19    -    ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
محمد رضا گلزار پیش از این از اعضای گروه آریان بود و پس از جدایی از این گروه و ورود به سینما، فعالیت موسیقایی‌اش را به صورت مستقل دنبال کرد
محمدرضا گلزار، بازیگر سرشناس که فعالیت‌های موسیقایی نیز داشته است، در گفت‌وگو با سایت موسیقی ما از بازگشت به عرصه موسیقی و برنامه‌ریزی برای فعالیت جدی در این زمینه خبر داد.

این بازیگر صاحب‌نام، در آغاز دور جدید فعالیت‌هایش، تک آهنگ جدیدی با فضایی پرانرژی منتشر کرده است. این قطعه ریتمیک «چه خوبه دنیامون» نام دارد.

محمدرضا گلزار ضمن انتشار این اثر اظهار کرد: «قصد دارم با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده‌ فعالیت‌های موسیقایی ام را دنبال کنم. بر این اساس به‌زودی با همکاری افراد کاربلد تک‌آهنگ‌هایی تولید و منتشر خواهم کرد و پس از آن برای انتشار آلبوم رسمی تصمیم‌گیری خواهم کرد.»

بازگشت آقای سوپراستار به دنیای موسیقی

گلزار افزود: «همچنین به‌زودی در تهران روی استیج خواهم رفت و پس از آن تور کنسرت‌هایم در شهرستان‌ها را برگزار خواهم کرد تا همزمان با ارائه آثار جدید، از نزدیک با مخاطبانم دیدار کنم.»

محمد رضا گلزار پیش از این از اعضای گروه آریان بود و پس از جدایی از این گروه و ورود به سینما، فعالیت موسیقایی‌اش را به صورت مستقل دنبال کرد. کنسرت «ریزار» و تک آهنگ «روز برفی» با همراهی مرتضی پاشایی ازجمله فعالیت‌های وی در این عرصه هستند.
منبع: دنیای اقتصاد
برچسب ها: گلزار ، گروه آرین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار