فروش نهایی فیلم محمد رسول الله+ جزییات
کد خبر: ۱۱۶۴۹
تاریخ انتشار: 2015 September 19    -    ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۰
 یکبار دیگر در سینمای ایران این مهم به منصه ظهور رسید که وقتی «سخنی از دل بر آید، لاجرم بر دل نشیند». وقتی فیلمساز آنچه به آن معتقد است و به آن ایمان دارد و  از روحش نشأت می گیرد را تصویر می‌کند بر دل مخاطب می نشیند و تماشاچی آن اثر را به خوبی دنبال می کند. معرفت و شناخت در فیلم «محمد رسول الله(ص)» موج می زند و همین امر باعث شده است که مخاطب به خوبی از آن استقبال کند و ما همچنان شاهد مشتاقان به دیدن اثر تحسین برانگیز مجید مجیدی هستیم.
محمدرضا صابری مدیرعامل شرکت پخش نور تابان در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم توضیح داد: شب گذشته (پنج شنبه 26 شهریورماه) فروش فیلم «محمد رسول الله(ص)» به 151 میلیون تومان و در شهرستان بیش از 190 میلیون تومان فروش داشتیم. تاکنون مرز 5 میلیارد و 500 میلیون تومان در این فیلم را رد کردیم و پیش بینی می شود باتوجه به اقبال خوب مخاطبین فروش فیلم در امشب (جمعه) باعث شود تا کمتر از 25 روز نمایش به فروش 6 میلیارد دست یابیم.
 
وی درباره تجهیز برخی سالن های نمایش توسط بنیاد مستضعفان توضیح داد: تعدادی سالن همایش در شهرهای بدون سالن وجود داشت که شناسایی شدو با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان سالن ها تجهیز به سیستم نمایش مناسب گردید و  در فاز اول 46  سالن آماده بهره برداری شد که  از روز گذشته هارد برای نمایش فیلم آماده شود و  روز سه شنبه همزمان این 46 سالن با نمایش فیلم «محمد رسول الله(ص)» افتتاح می شود.
 
صابری درباره اشتیاق مخاطبینی که در شهرهای کوچک ساکن هستند و سالن جهت نمایش فیلم ندارند از سوی علاقه بسیار به دیدن این اثر ملی و مذهبی دارند توضیح داد: یکی از اهداف دفتر پخش نور تابان فراهم آوردن امکان نمایش فیلم برای همه علاقمندان در اقصی نقاط کشور است به همین سبب تیمی را تدارک دیدیم که تا به صورت پرتابل در شهرهایی که فاقد سالن سینما هستند فیلم را به نمایش بگذاریم.
 
وی در خاتمه تاکید کرد: 15دستگاه در شرکت نورتابان آماده شده که انشاءالله به مناسبت عید غدیر به صورت پرتابل در شهرستان هایی که شناسایی کردیم فیلم را به نمایش بگذاریم.
 
غلامرضا فرجی مدیر فروش و بازاریابی حوزه هنری در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم «مزار شریف» توضیح داد: هفته آخر سفرها است و مردم اکثراً سفر هستند و مخاطب سینما کاهش یافته است . فیلم مزار شریف نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. در روز چهارشنبه 2 میلیون و 250 میلیون تومان فروش داشتیم و در روز پنج شنبه فیلم 5 میلیون و 150 میلیون تومان در گیشه کسب کرد. در مجموع فیلم 34 میلیون و 900 هزار تومان ظرف کمتر از 10 روز فروش داشته است.
 
براساس این گزارش،امیر قطبی مدیر فروش دفتر فیلمیران در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم «دلتنگی های عاشقانه» که از روز چهارشنبه اکران شده است گفت: فیلم در تهران 17 سالن سینما در اختیار دارد و چهارشنبه 4 میلیون تومان و پنج شنبه 9 میلیون تومان فروش داشته است.
 
وی درباره فروش «دوران عاشقی» توضیح داد:نمایش فیلم وارد هفته هشتم شد و در تهران 1 میلیارد و 460 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 770میلیون تومان دست یافت که در مجموع فروش فیلم 2 میلیارد و 230میلیون تومان بوده است. این فیلم 17 سالن سینما در تهران و 12سالن در شهرستان در اختیار دارد.
 
تا زمانی که گزارش آمار فروش فیلم ها آماده شد دفتر نسیم صبا نیز که مسئولیت پخش «قندون جهیزیه» را دارد پاسخگو نبود.
 
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار